Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni ingen programansvarig som kan kontakta handledaren? Det är väl skolan som har varit ansvariga för VFU-platserna?Blir väldigt irriterad, fick mail från läraren som påtalade att min vfu handledare fortfarande inte skickat in betygsunderlaget. Inser mer och mer att de är nog inte bara mig de är fel på ...
Jo vi har VFU samordnare plus att alla blir tilldelad en kontaktlärare. Mailat med hen får se vad som händer..Har ni ingen programansvarig som kan kontakta handledaren? Det är väl skolan som har varit ansvariga för VFU-platserna?
Bra! Hoppas handledaren skärper sig om någon från skolan hör av sig!Jo vi har VFU samordnare plus att alla blir tilldelad en kontaktlärare. Mailat med hen får se vad som händer..
Nja tror jag tyvärr inte, haft två omgångar VFU hos dem och lika båda gångerna Så nu har jag sagt till att de får byta plats på mig till nästa termin då jag känner att de här ger mig ingenting. Sorligt men sant, inte första gången jag hör att papper inte kommer in när de ska från hen ..Bra! Hoppas handledaren skärper sig om någon från skolan hör av sig!
Jag ska snart ge mig på att baka ut mazarinerna. Hittills är det jobbigt så jag hoppas att det åtminstone blir gott
Kommer ihåg att jag någon gång som yngre bakade en mazarintårta, så att man kunde ta sig en tårtbit mazarin istället Tips om du inte orkar portionsförpacka dem!
https://www.matteboken.se/lektioner/matte-2/algebra/kvadreringsreglernaPluggar Matte B (eller matematik 2 heter det visst numera då)...
Kan man få G om man inte fattar VARFÖR vissa saker är som de är, utan bara följer reglerna?
(Och varför HELVETE blir (3+4x) = 3^2+24x+4x^2 = 16x^2+24x+9 och inte 16x+24x+9? Varföööör blir 4x^2 = 16x^2 ? 4x gånger 4x borde väl bli 16x, inte 16x^2???? WAAAHHHHHHHHHH )
Okej nu är jag klar med min meltdown. För tillfället.
Hehe det är just den jag gjort