Äsch då, jag som blivit lite sugen på angorakanin just därför.Det får vi hoppas på, karda och spinna är ju dötråkigt så vette tusan om det någonsin skulle bli klart här...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då, jag som blivit lite sugen på angorakanin just därför.Det får vi hoppas på, karda och spinna är ju dötråkigt så vette tusan om det någonsin skulle bli klart här...
Tur vi är olikaÄsch då, jag som blivit lite sugen på angorakanin just därför.
Karda är inget vidare, men spinna däremot, det är jätteroligt. Den mest avstressande sysselsättning jag vet.Det får vi hoppas på, karda och spinna är ju dötråkigt så vette tusan om det någonsin skulle bli klart här...
På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen....Både sambo och pappan vill ha önskelista då jag ska fylla år/jul etc. Så iom att jag bara inte orkat så blev jag sen med det inför min födelsedag strax. Det har lett till att någon, gissar pappa, beställt presenter direkt hit. Och har behövt ge min mail för att jag ska hämta ut. Så nu vet jag vad som kommer och när. Trots att jag önskade mig massa olika saker för att bli överraskad av vad av allt de väljer.
Tydligen var ett paket på irrvägar mot Karlstad också och inte Sörmland, som vi bor i. Tydligen fanns en gård med samma namn där. Men de hade nog lyckas lokalisera det nu.
Det är det jag har sambon till bland annat.. släpa fram soffan så man kan dammsuga.På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen....
Vi har en hörnsoffa, och ett litet hus, så det är så himla bökigt att flytta på soffa (och säng också för den delen). Ser fram emot att få "swiffra".....Det är det jag har sambon till bland annat.. släpa fram soffan så man kan dammsuga.
Låter ju onekligen som en bra present för givaren. Som om du tycker det är så tillfredställande kan slippa städa.
Det är det jag har robban till (roboten) skickar in han under sängar o soffanVi har en hörnsoffa, och ett litet hus, så det är så himla bökigt att flytta på soffa (och säng också för den delen). Ser fram emot att få "swiffra".....
Jag har inte förstått det där med swifferPå tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen....
På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen....
Jag har testat spinna en gång men det var lite svårt att få det till en hållbar tråd minns jag Säkert en träningssak dock Kul du testat med hundpäls, inte då vanligtKarda är inget vidare, men spinna däremot, det är jätteroligt. Den mest avstressande sysselsättning jag vet.
Jag har spunnit hundpäls. Det var inte helt lätt, betydligt svårare än att spinna vanlig fårull.
Mmmm... tror jag vet vad som ska spelas på min begravning.Alltså ibland bara... en för lång störig dag.... och imorgon kommer en likadan dag till....
Vår får inte plats under soffan tyvärr... Sängen har vi förvaring under, så det man behöver komma åt är smala ytor precis runt sängen (japp - vi har ett VÄLDIGT litet sovrum.... ). Det är lite bökigt att ligga tvärs över sängen med dammsugaren brummandes bredvid sig för att komma åt det lilla utrymmet mellan sängen och väggen (tyvärr lyckas jag inte förklara bättre än så här....det måste nog upplevas....). Jag ser fram emot att kunna nå in i hörnen med moppen i stället. Fast jag får nog ändå sitta på sängen hur som helst....Det är det jag har robban till (roboten) skickar in han under sängar o soffan
Men den är ju HELT fantastisk ! ALLT damm fastnar i vippan. Man kommer in och emellan på trånga ställen utan att behöva helt möblera om på hyllor och i fönsterkarmar för att kunna damma. Jag ÄLSKAR min !Jag har inte förstått det där med swiffer
har dammvippan men är inte imponerad