Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Både sambo och pappan vill ha önskelista då jag ska fylla år/jul etc. Så iom att jag bara inte orkat så blev jag sen med det inför min födelsedag strax. Det har lett till att någon, gissar pappa, beställt presenter direkt hit. Och har behövt ge min mail för att jag ska hämta ut. Så nu vet jag vad som kommer och när. Trots att jag önskade mig massa olika saker för att bli överraskad av vad av allt de väljer. :laugh:

Tydligen var ett paket på irrvägar mot Karlstad också och inte Sörmland, som vi bor i. Tydligen fanns en gård med samma namn där. Men de hade nog lyckas lokalisera det nu. :laugh:
 
Både sambo och pappan vill ha önskelista då jag ska fylla år/jul etc. Så iom att jag bara inte orkat så blev jag sen med det inför min födelsedag strax. Det har lett till att någon, gissar pappa, beställt presenter direkt hit. Och har behövt ge min mail för att jag ska hämta ut. Så nu vet jag vad som kommer och när. Trots att jag önskade mig massa olika saker för att bli överraskad av vad av allt de väljer. :laugh:

Tydligen var ett paket på irrvägar mot Karlstad också och inte Sörmland, som vi bor i. Tydligen fanns en gård med samma namn där. Men de hade nog lyckas lokalisera det nu. :laugh:
På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ;) ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen.... :D :o
 
På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ;) ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen.... :D :o
Det är det jag har sambon till bland annat.. släpa fram soffan så man kan dammsuga. :laugh:
Låter ju onekligen som en bra present för givaren. Som om du tycker det är så tillfredställande kan slippa städa. 😅
 
På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ;) ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen.... :D :o
Jag har inte förstått det där med swiffer
har dammvippan men är inte imponerad
 
På tal om födelsedagspresenter så önskar jag mig i år en Swiffer-mopp... (och min önskan kommer att slå in... ;) ) Antar att det låter som världens tråkigaste present, men jag ÄLSKAR min Swiffer-dammvippa och ser verkligen pinsamt mycket fram emot att attackera ytan under soffan med moppen.... :D :o

Jag fyller samma dag som @tuaphua om jag kommer ihåg rätt och jag önskar mig en strykbräda :D:o Sambon blev jätteglad att jag för en gångs skull faktiskt önskade mig nått. Jag har börjat sy och då saknar jag en strykbräda, jag stryker inte annars.
 
Karda är inget vidare, men spinna däremot, det är jätteroligt. Den mest avstressande sysselsättning jag vet.

Jag har spunnit hundpäls. Det var inte helt lätt, betydligt svårare än att spinna vanlig fårull.
Jag har testat spinna en gång men det var lite svårt att få det till en hållbar tråd minns jag 🤔 Säkert en träningssak dock :) Kul du testat med hundpäls, inte då vanligt :)

Egentligen är det lite udda jag inte gillar tillverkningsdelen för jag tycker det är otroligt avkopplande att sticka och det är ju väldigt repetitivt. Men ibland har man ju bara nån sån fix idé :laugh:
 
Det är det jag har robban till (roboten) skickar in han under sängar o soffan
Vår får inte plats under soffan tyvärr... :( Sängen har vi förvaring under, så det man behöver komma åt är smala ytor precis runt sängen (japp - vi har ett VÄLDIGT litet sovrum.... :D ). Det är lite bökigt att ligga tvärs över sängen med dammsugaren brummandes bredvid sig för att komma åt det lilla utrymmet mellan sängen och väggen (tyvärr lyckas jag inte förklara bättre än så här....det måste nog upplevas....). Jag ser fram emot att kunna nå in i hörnen med moppen i stället. Fast jag får nog ändå sitta på sängen hur som helst.... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 276
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 122
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp