Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddat batterierna med min favorit farbror trul så nu orkar jag nog plugga en stund till efter lite kaffe 🥰 Trul skulle i vanlig ordning hjälpa till att mocka ur hagen, han går efter smyger han bakom ryggen på en och så vips flyger han iväg i världens språng 😂 Aldrig haft en häst med så stor personlighet.
 
bc6220789c5574f38c29f7c2cf46764a.jpeg
 
Så svårt på jobbet just nu där jag fått i uppdrag av min chef att driva ett visst arbete framåt, men eftersom jag inte är chef själv så har jag inte befogenheter att bestämma att andra ska arbeta på ett visst sätt. Så varenda möte så är det skepticism och "Nej så vill vi inte göra" och jag har noll befogenheter att bestämma det, men ändå i uppdrag att driva den utvecklingen, som då inte alls går framåt. Moment 22.
 
Så svårt på jobbet just nu där jag fått i uppdrag av min chef att driva ett visst arbete framåt, men eftersom jag inte är chef själv så har jag inte befogenheter att bestämma att andra ska arbeta på ett visst sätt. Så varenda möte så är det skepticism och "Nej så vill vi inte göra" och jag har noll befogenheter att bestämma det, men ändå i uppdrag att driva den utvecklingen, som då inte alls går framåt. Moment 22.
Det är så fel av chefen att utsätta dig på det sättet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 123
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp