Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddat batterierna med min favorit farbror trul så nu orkar jag nog plugga en stund till efter lite kaffe 🥰 Trul skulle i vanlig ordning hjälpa till att mocka ur hagen, han går efter smyger han bakom ryggen på en och så vips flyger han iväg i världens språng 😂 Aldrig haft en häst med så stor personlighet.

bc6220789c5574f38c29f7c2cf46764a.jpeg

Så svårt på jobbet just nu där jag fått i uppdrag av min chef att driva ett visst arbete framåt, men eftersom jag inte är chef själv så har jag inte befogenheter att bestämma att andra ska arbeta på ett visst sätt. Så varenda möte så är det skepticism och "Nej så vill vi inte göra" och jag har noll befogenheter att bestämma det, men ändå i uppdrag att driva den utvecklingen, som då inte alls går framåt. Moment 22.

Så svårt på jobbet just nu där jag fått i uppdrag av min chef att driva ett visst arbete framåt, men eftersom jag inte är chef själv så har jag inte befogenheter att bestämma att andra ska arbeta på ett visst sätt. Så varenda möte så är det skepticism och "Nej så vill vi inte göra" och jag har noll befogenheter att bestämma det, men ändå i uppdrag att driva den utvecklingen, som då inte alls går framåt. Moment 22.
Det är så fel av chefen att utsätta dig på det sättet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 117
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 650
· Visningar
44 504
Senast: Mirre
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka