Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Prickat av massor på listan idag 😂 Går bra och lyssna på förläsningarna i hörlurar och städa samtidigt 😅 Och bara 14 sidor kvar att läsa sen stänger jag ned för idag är helt slut efter helgen. Bara försöka ladda om för en fullspäckad vecka.

Glad att jag inte tagit av vinterdäcken på bilen ännu, de snöar för fullt 😭
 
Vilket vårväder 🤪. Trotsade snöslasket en kvart på ridbanan i skritt och lite galopp barbacka i grimma och grimskaft; så härligt att galoppera utan sadel igen 😍. Medan bästa älsklingen hämtade middag hann jag med ett bad; tina upp mitt blöta och kalla arsle och lår🤣 från hästryggen 😄. Till middagen började vi se serien Snöänglar 🙂.
 
Jag ar hemma fran affaren. Det sag helt annorlunda ut an det brukar nar var plantorna har kommit. De hade sparrat av en stor bit av parkeringen for att sprida ut plantor battre sa man kan halla avstand. Det fungerade mycket bra faktiskt.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och drar mig for att ga ut och plantera. :cautious: Samma sak varenda ar ... men jag VILL ha kryddvaxter att plocka hela sommaren. 🤔
 
8105B3ED-6B0F-40B5-83C3-111C866250C7.webp

Om jag inte visste att de var april så skulle de likna gärna kunna vara en kväll i december typ 🙄 Hatar vädret japp, ge mig riktig vår och sommar tack!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
37 994
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 128
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp