Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakat lite - kavring
 

Bifogade filer

  • 20210411_152051.webp
    20210411_152051.webp
    196,2 KB · Visningar: 13
Vilken dag 😝. Förutom träningsvärk som sjutton och skallebank ab som äntligen gett med sig så har vi strömlöst i huset pga kabelbrott. Snöslask.
Nåja, nu ska jag vara positiv! Det var i alla fall en solig, vacker morgon 😍 och jag har haft flest besök hos de jag är kontaktperson åt; så som det ska vara tycker jag och så trevligt att kunna avsluta ett arbetspass med att koppla av i en soffa och samtala; Det är bland det finaste med att jobba med äldre; kontakten man skapar och allt de har att berätta från förr 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 373
· Visningar
38 260
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
982
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 129
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp