Det låter INTE kul....Vi har gått vovvepromenad och sen "säkrat gården" inför klass 2-varningen med 15-20 cm snö och vind tills imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter INTE kul....Vi har gått vovvepromenad och sen "säkrat gården" inför klass 2-varningen med 15-20 cm snö och vind tills imorgon
Sådär.... Nu har jag fräschat upp mitt minne av läroplanen för förskolan, samt planerat morgondagens aktivitet. Vi ska måla grankottar (och händer, stolar, bord, bordsgrannens hår.... ) i rött, grönt, blått och gult ! Sedan ska de få hänga från en stor gren i taket, tänkte jag !
Nej verkligen inte, jag hoppas SMHI har fel!Det låter INTE kul....
Har också på dubbdäcken fortfarande, och känner mig också rätt glad för det....Nej verkligen inte, jag hoppas SMHI har fel!
Som tur är så har jag dubbdäcken på än Annars tar jag mig nog inte till jobbet...
Vi har gått vovvepromenad och sen "säkrat gården" inför klass 2-varningen med 15-20 cm snö och vind tills imorgon
Sen fick både robot och dammsugare arbeta inne, så nu är jag värd mitt kaffe flera gånger om
Du har ingen annan liten ugnsform som du kan använda till överflödet?Bugger, bugger, buggerity, jag hittar inte min stora pajform så nu har jag gjort alldeles för mycket både paj och fyllning. Inte så det räcker till två pajer utan knappt en och en halv