Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker smaksatt kaffe, apelsinchoklad :d om en stund blir det att röja upp/ställa matskålar på hög höjd och gömma undan katternas leksaker. Den stackars hunden lär aldrig bli förlåten om han råkar bita sönder nån leksak eller äter deras mat... Lilla herrn må vara väldigt mild 99% av tiden men hundar ska styras med järnhand enligt honom :sneaky: :p

Handling och morgongrattning klart. Nu kaffe, sen städa :up:

20210327_090415.webp

Vaknade vid halv sex och barnet vid halv sju. Han sov lugnare än vad jag trodde.

En del av mig vill ringa en mäklare nu bums och den andra vill vänta tills nästa år.

Jag fattar ju också att jag inte kan vara kvar i det här men jag vill nog också avveckla lite i lugn och ro, städa undan det jag orkar med, sälja allt som går att sälja, företagets grejer måste ju också bort osv. Jag tror det är bra om barnet får vara kvar på sin förskola så länge som möjligt.

Jag vill också gärna ha en ”riktig” anställning innan jag börjar flytta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 549
· Visningar
41 907
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka