Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker smaksatt kaffe, apelsinchoklad :d om en stund blir det att röja upp/ställa matskålar på hög höjd och gömma undan katternas leksaker. Den stackars hunden lär aldrig bli förlåten om han råkar bita sönder nån leksak eller äter deras mat... Lilla herrn må vara väldigt mild 99% av tiden men hundar ska styras med järnhand enligt honom :sneaky: :p
 
Handling och morgongrattning klart. Nu kaffe, sen städa :up:

20210327_090415.webp
 
Vaknade vid halv sex och barnet vid halv sju. Han sov lugnare än vad jag trodde.

En del av mig vill ringa en mäklare nu bums och den andra vill vänta tills nästa år.

Jag fattar ju också att jag inte kan vara kvar i det här men jag vill nog också avveckla lite i lugn och ro, städa undan det jag orkar med, sälja allt som går att sälja, företagets grejer måste ju också bort osv. Jag tror det är bra om barnet får vara kvar på sin förskola så länge som möjligt.

Jag vill också gärna ha en ”riktig” anställning innan jag börjar flytta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 237
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp