Vad gör vi del CXXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 76 920
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker smaksatt kaffe, apelsinchoklad :d om en stund blir det att röja upp/ställa matskålar på hög höjd och gömma undan katternas leksaker. Den stackars hunden lär aldrig bli förlåten om han råkar bita sönder nån leksak eller äter deras mat... Lilla herrn må vara väldigt mild 99% av tiden men hundar ska styras med järnhand enligt honom :sneaky: :p

Handling och morgongrattning klart. Nu kaffe, sen städa :up:

20210327_090415.webp

Vaknade vid halv sex och barnet vid halv sju. Han sov lugnare än vad jag trodde.

En del av mig vill ringa en mäklare nu bums och den andra vill vänta tills nästa år.

Jag fattar ju också att jag inte kan vara kvar i det här men jag vill nog också avveckla lite i lugn och ro, städa undan det jag orkar med, sälja allt som går att sälja, företagets grejer måste ju också bort osv. Jag tror det är bra om barnet får vara kvar på sin förskola så länge som möjligt.

Jag vill också gärna ha en ”riktig” anställning innan jag börjar flytta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 871
Senast: tanten
·
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 64 65 66
Svar
1 311
· Visningar
39 902
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
775
Senast: Malin_L
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder
  • Bildtråd
Tillbaka