Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En titt i spegeln för de som vet vad detta är :D
Visa bifogad fil 66861
1616781281097.webp
 
Imponerad av serveringspersonalen som möblerade om ett helt område när vi skulle bli tre, för att få rätt avstånd till alla. Grym! 🤩

Inser också hur mycket jag saknar rockbarer. Och spelningar... Herregud, om konserthösten kommer igång måste jag på något sätt få igenom att jobba "hemifrån" typ 80 dagar :cautious:
:angel:
 
Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Hela byn pratar redan. Notis i tidningen. Soc kommer ringa.

Nej ingen har gjort något mot mig eller barnet men det blir ju vi som får redan upp i röran. Alla barnets brorsor har iaf ringt och erbjudit hjälp med det praktiska.

Jag lär ringa någon som kommer och hämtar alla fordon som inte fogden tar.

Men nu är det helg så jag kan inte göra så mycket mer.
 
Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Hela byn pratar redan. Notis i tidningen. Soc kommer ringa.

Nej ingen har gjort något mot mig eller barnet men det blir ju vi som får redan upp i röran. Alla barnets brorsor har iaf ringt och erbjudit hjälp med det praktiska.

Jag lär ringa någon som kommer och hämtar alla fordon som inte fogden tar.

Men nu är det helg så jag kan inte göra så mycket mer.

Men fan att du ska få någon form av uppförsbacke hela tiden :down: Hoppas du och sonen får en bra helg iaf :heart
 
Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Hela byn pratar redan. Notis i tidningen. Soc kommer ringa.

Nej ingen har gjort något mot mig eller barnet men det blir ju vi som får redan upp i röran. Alla barnets brorsor har iaf ringt och erbjudit hjälp med det praktiska.

Jag lär ringa någon som kommer och hämtar alla fordon som inte fogden tar.

Men nu är det helg så jag kan inte göra så mycket mer.
Nämen va??!!
Har firman gått omkull eller vad är det som händer?

Cyberkram i röran, glöm inte att ta hand om DIG :heart
 
Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Hela byn pratar redan. Notis i tidningen. Soc kommer ringa.

Nej ingen har gjort något mot mig eller barnet men det blir ju vi som får redan upp i röran. Alla barnets brorsor har iaf ringt och erbjudit hjälp med det praktiska.

Jag lär ringa någon som kommer och hämtar alla fordon som inte fogden tar.

Men nu är det helg så jag kan inte göra så mycket mer.
Hu, så jobbigt!
Synd att han ska reagera så starkt och ogenomtänkt.

Hoppas det löser sig så bra som möjligt för er.
 
Lite deppigt, främst pga osäkerheten inför framtiden. Men det hjälper inte så mycket att deppa, jag har en tendens att kunna bli deprimerad. Har kommit mera överens med idén om någon korttidsanställning under detta år, men då är såklart frågan om jag kan få ett 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 276
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp