OkDu tillåter Zoom att använda kameran i mobilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OkDu tillåter Zoom att använda kameran i mobilen
Åh! Vår granne hade två helt underbara såna tjejer. Vi bodde med båda våra hus entréer in mot samma mindre gårdsplan. Och sommartid kom de tjejerna gärna över till oss om vi hade öppet.Strävhårig tax Blir vår första egna jakthund.
Hela! jag ska designa om den till lågfartsområde med växtbäddarEnligt hitta.se så verkar det vara en lätthittad och enkel gata. Högt eller lågt nummer?
En titt i spegeln för de som vet vad detta är
Visa bifogad fil 66861
Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Hela byn pratar redan. Notis i tidningen. Soc kommer ringa.
Nej ingen har gjort något mot mig eller barnet men det blir ju vi som får redan upp i röran. Alla barnets brorsor har iaf ringt och erbjudit hjälp med det praktiska.
Jag lär ringa någon som kommer och hämtar alla fordon som inte fogden tar.
Men nu är det helg så jag kan inte göra så mycket mer.
Nämen va??!!Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Nej ingen har gjort något mot mig eller barnet men det blir ju vi som får redan upp i röran. Alla barnets brorsor har iaf ringt och erbjudit hjälp med det praktiska.
Nämen va??!!
Har firman gått omkull eller vad är det som händer?
Cyberkram i röran, glöm inte att ta hand om DIG
Men fan att du ska få någon form av uppförsbacke hela tiden Hoppas du och sonen får en bra helg iaf
Men hjälp...Nej eller ja nu tog ju fogden en massa saker men om man reagerar på det genom att köra på div fordon inkl polisbil med en hjullastare så lär man få bo på statens bekostnad ett tag.
Hu, så jobbigt!Jag lär vara single parent i ett år eller så.
Jösses, vilken jobbig situation! Skönt att du verkar ha stöd omkring dig.Nej eller ja nu tog ju fogden en massa saker men om man reagerar på det genom att köra på div fordon inkl polisbil med en hjullastare så lär man få bo på statens bekostnad ett tag.
Men hjälp. Skickar styrka till er.Nej eller ja nu tog ju fogden en massa saker men om man reagerar på det genom att köra på div fordon inkl polisbil med en hjullastare så lär man få bo på statens bekostnad ett tag.
Åh! Vår granne hade två helt underbara såna tjejer. Vi bodde med båda våra hus entréer in mot samma mindre gårdsplan. Och sommartid kom de tjejerna gärna över till oss om vi hade öppet.
Så himla charmiga!
Nu saknar jag wow-reaktionen igenNej eller ja nu tog ju fogden en massa saker men om man reagerar på det genom att köra på div fordon inkl polisbil med en hjullastare så lär man få bo på statens bekostnad ett tag.