Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar på till vilken skog jag ska åka och promenera med hundarna efter jobbet. Sambon ska åka och träna så det blir bara jag och hundarna. Det kan vara rätt skönt att lomma runt i skogen ett par timmar ensam med hundarna. Tyvärr "måste" jag ta med sambons hund också men det får man överleva.
 
Sitter och funderar på till vilken skog jag ska åka och promenera med hundarna efter jobbet. Sambon ska åka och träna så det blir bara jag och hundarna. Det kan vara rätt skönt att lomma runt i skogen ett par timmar ensam med hundarna. Tyvärr "måste" jag ta med sambons hund också men det får man överleva.
Gillar du inte sambohunden?
 
20210326_145847.webp

Sista dagen på jobbet och jag hade tänkt gå och handla efteråt ... 😱:love:

Får gå och handla först och sedan tror jag faktiskt att det vore smartast med taxi :rofl:
 
Jag är inte sugen på en till katt... hon är skitsöt och jag älskar henne men ungkatter är rätt dryga :D

Vissa katter är dryga livet ut än så länge ;)

Fö har jag återigen bytt tvättid, bokade imorgon sista tiden, kom på att jag måste göra en massa ärenden och kommer knappt hinna hem. Kom sedan på att jag inte tänker åka över hela stan kors och tvärs med lokaltrafik mtp lönehelg, så skyndade mig att byta tillbaka tiden igen (inget är akut). Tack och lov var tiden fortfarande ledig, inte många som vill tvätta på lördagar verkar det som.

Jag överdriver och är paranoid, men tja, känns onödigt när man inte måste ge sig ut när det är massor med människor på stan. Älskar just nu att man kan beställa via nätet.
 
Vi får önska semester nu i mars för att vi ska få besked senast 2 månader innan det är dags. Vilket man har rätt till.
 
Beställt mat o annat från Coop.se, leverans på tisdag. Varit och handlat. Börjar bli less på Trocadero O_o Tror jag hittat en ny favorit: Fanta zero raspberry.
Kollar just nu på tv och surfar.
 
Pratade precis med mamma, vi fyller år efter helgen och tänkte försöka fira på söndag. Min storebror, som för evigt kommer att vara större bättre och vackrare än mig, har precis köpt stor villa på den gatan där JAG alltid velat bo. MIN gata, där JAG hängde under min uppväxt. Inte han!😤 Nu ska det tydligen bli dåligt väder på söndag så mamma föreslog att vi kunde ses i storebrors nya hus ”för det är ju så stort så där kan vi ses med avstånd”. Sedan avslutade hon med ”Du svänger höger när du kommer ner till vattnet, eller ja du hittar ju kanske... JA JAG HITTAR TILL STRANDVÄGEN MAMMA HEJDÅ!

Det är ju sjukt att man ska äta prinsesstårta hemma hos sin storebror när man fyller 33 och fortfarande ha mindervärdeskomplex :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp