Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sett flera nu som skrivit att de är konstigt att planera sommarsemester nu, vi har alltid fått göra det i typ februari (jobbar inom region/vården), är det inte vanligt? Förskolan har också frågat om det för flera veckor sedan...
 
Precis skickat in ledighetsansökan för sommaren 2021.
Som attt man har koll på hur sommaren kommer se ut NU? Icke :angel:

Ansökt om 3 veckor, hoppas på det bästa och utgår lite från att jag kan dra tillbaka den sista ifall att :crazy:

På mitt jobb ska specialtjänster, som säkerhetsavdelningen där jag jobbar, lämna in i slutet av januari ;)
Vanliga avdelningar lämnar in i mitten av februari.
 
Sett flera nu som skrivit att de är konstigt att planera sommarsemester nu, vi har alltid fått göra det i typ februari (jobbar inom region/vården), är det inte vanligt? Förskolan har också frågat om det för flera veckor sedan...

Detta är första sommaren som jag faktiskt har ett fast jobb att vara ledig från, och också första sommaren med barn på förskola. Tidigare har jag antingen pluggat eller haft olika vikariat/timanställningar/sommarjobb osv, så sommaren har oftast varit väldigt oklar in i sista minuten. Så detta känns lite märkligt :o Mest är det väl för att det är så svårt att planera något för i sommar alls, när läget är som det är, men vi tar väl några veckor och ser vad vi gör av dem!:laugh:
 
Stallet är klart och jag har handlat mat samt gått en liten promenad med katten :D
Nu väntar jag på att dottern ska komma hem från skolan och då ska hon direkt åka till sin pappa för påsklov. Jag ska duscha och sen lägga mig i soffan och läsa en bok :)

IMG_20210326_130056.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp