Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir alltid erbjuden det (eller ska bli), betyder inte att man ska bli uppsagd.Hm. Mamma blev fundersam på att chefen erbjuder mig ha nån facklig med för att jag kanske blir uppsagd?!? (Var ju så med min äldsta moster en gång i världen....). Fast om i så fall..varför ha lönesamtal på onsdag...Aja. Ska ringa facket när de öppnar.
Förstått det nu men klart jag känt mig nervös när jag inte blivit erbjuden det tidigare...Man blir alltid erbjuden det (eller ska bli), betyder inte att man ska bli uppsagd.
Men va?!??!?! På riktigt!??!?Eh ok. På mötet nyss sitter massa chefer (inte min, han var inte med) och domderade om att jag ska börja åka in för att låsa upp åt eleverna när de låst sig ute när det inte är arbetstid. Det handlar om i snitt 5 ggr per månad.
Jag blev rätt paff och orkade inte tjafsa, så jag satt mest tyst och var trött.
Kan ju bara säga att om jag ska göra det ska jag ha jourtid 24/7 365 dagar i veckan får de betala en jävligt saftig summa. Vet inte ens om det är lagligt. Men, ska kolla upp och om de tar upp det igen lägga fram en prislapp på det arbetet.
Ja... Alltså jag tycker inte heller att det är en jättebra idé. Googlade nyss och upptäckte att det inte ens är lagligt dockMen va?!??!?! På riktigt!??!?
Du tillåter Zoom att använda kameran i mobilenok. Hur filmar man via mobilen då?