Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok. Hur filmar man via mobilen då?Jag har å andra sidan aldrig kört zoom på dator så det är ju lite svårt att veta vad som skiljer. Om nu något skiljer... Hur som så tycker jag att det funkar finfint.
Jag var nyss proppmätt men nu är jag mystiskt sugen igen ge mig, ge mig!!Bakat ! Muffins med hallon och vit choklad!Visa bifogad fil 66809
Du har ju en frontkameraok. Hur filmar man via mobilen då?
Jo. Men jag och teknik är ingen bra kombo...Du har ju en frontkamera
jag har kört zoom via mobilen
Insåg att stygnen gått upp på mig själv närjag bytte tejp, tejpar ihop och ringer 1177 och då passar hunden på att äta upp mina strumpor jag gått ifrån på badrummet. Och den andra hunden är skendräktig och ska till vet imorgon för att få galastop. Och jag måste in och sys. Veterinären kanske kunde gjort det när man ändå är där?
Så denna helgen blir att hålla tummarna att sockorna kommer ut ett håll eller ett annat, detta är väl 25644 gången som hundjäkeln äter liknande så man hoppas ju att han är proffs nog till att inte ställa till det...
Livet. Är. Underbart.
Bara ett par strumpor borde inte bara nagot problem Princess Diva har gett mig en hel massa erfarenhet av att ata sadant ingen annan anser vara atbart. Vid ett tillfalle at hon upp en hel massa strumpor ... de tog nagra dagar pa sig men allt kom ut ratt vag.
Jag tippar på att det 50 procent är hundens gastrit som triggar detta ätande (jord, strumpor, murbruk, pinnar som i sin tur stör magen ännu mer) men nog fan är den 50 procent ren brist på självbevarelse också. Jag tittar djupt i hans ögon och frågar honom om han vet hur idiotiskt detta är men han har inget svar. Bara en dum, söt blick som säger att han hade gjort det igen om han fick chansen.
Den andra hunden skäms åt honom för det har inte inte vett till själv
Så här mina föräldrar gjort. De har en stor rabatt med plantor utspritt, resten är täckbark. De har noll trädgårdsintresse, så det passar dom bra.Jag är nöjd över att maken och jag har fattat beslut om rabatterna på framsidan. Vi HATAR båda två att rensa ogräs, och jag vantrivs med att gå runt och titta på eländet. Sååå....under påskledigheten ska vi rensa bort det som växer (förutom de större sakerna, som t.ex. bolltistlarna), och sedan lägga markduk och täckback. Det kommer att bli prydligt, och kan sedan kompletteras med diverse odlingar i krukor om man vill . Man måste inse sina begränsningar, och hur gärna jag än kanske skulle vilja att det var så, så ÄR jag ingen trädgårdsmänniska. Jo, jag tycker om att titta på fina trädgårdar, men trädgårdsarbetet är inte min grej helt enkelt! Jag är kreativ genom mitt skrivande i stället......