Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Reklam på Facebook. Någon slags puff. Det tog ett bra tag innan jag såg att det var en hund och inte en konstig insekt 🙄
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210325-083508.webp
    Screenshot_20210325-083508.webp
    27,2 KB · Visningar: 19
Fick äntligen änden ur och bokade besök hos ortopeden för att kolla upp mina ben. De blir bara värre och värre och värken i höger knä har inte gått bort. Men ffa är det faktum att jag inte kan gå mer än 100 m utan att vaderna blir stenhårda klumpar som värker något så förbannat och gör ont så måste stanna och helst hitta någonstans att sitta för att få smärtan att gå ner. Spelar ingen roll vilken slags skor jag har, inlägg, inte inlägg, stövlar, klackat. Numera har jag träningsvärk när jag vaknar för att jag gått till ICA :crazy:

99.9% säkerhet att ortopeden skickar mig direkt vidare till fysio, men tänker att det är bättre att han får titta på eländet innan.
Fönstertittarsjuka? Då måste man stanna då och då, därför kallas det fönstertittarsjuka.
 
Försöker låta bli att somna i soffan och har huvudvärk :meh: Jag brukar aldrig ha huvudvärk annars men vart stressigt rätt länge nu på jobbet. Förhoppningsvis kvicknar jag till efter en stor kopp kaffe. El två...
 
Håller ju igång med full fart här hemma nu...Tvättar mattor och ska städa golven ordentligt sååå bankenbesöket tar jag på måndag, tycker tiden passar mig bättre än idag (då 10-13, idag 15-18 ). Föredrar att åka till den mindre "stan" då jag tycker de är mycket trevligare men de har ju bara öppet 3 timmar 3 dagar i veckan :p.
 
Nya kaffemaskinerna börjar ta plats på arbetsplatsen, till sist! (De skulle ha börjat i måndags men surprise surprise, de använde postnord som leverantör så ... 😅) Och en liten röstningspadda är på plats också så att folk får rösta på vilket kaffe av tre alternativ smakar bäst...
:nailbiting:

Jag för min del dricker inte kaffe så jag provade chokladen, den förra smakade faktiskt bättre :meh: misstänker att det var mera socker i den :angel: man kunde lägga till cream då också, men inte nu längre.
Tur att jag ändå ska sluta :rofl::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 367
· Visningar
37 994
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp