Det tror jag absolut. Vi fixade med en mediakub på jobbet, och kardborrband med klister på baksidan fäste utmärkt mot både trä och tygFunderar på min rullgardin. Den glipar i sidorna. Tror ni kardborreband är värt att prova? Det borde väl funka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag absolut. Vi fixade med en mediakub på jobbet, och kardborrband med klister på baksidan fäste utmärkt mot både trä och tygFunderar på min rullgardin. Den glipar i sidorna. Tror ni kardborreband är värt att prova? Det borde väl funka?
Det tror jag absolut. Vi fixade med en mediakub på jobbet, och kardborrband med klister på baksidan fäste utmärkt mot både trä och tyg.
Och det funkar utmärktDet låter toppen, tack! Hade fått för mig att det skulle vara dyrt och svårt att få tag i (det tror jag alltid om sånt jag aldrig köpt tidigare) men en googling sa ju att det finns billigt på Biltema.
![]()
Om svart funkar så finns det på Jem & Fix också. Där köpte jag till oss. Tjugo kronor för en rulle på en meter....Det låter toppen, tack! Hade fått för mig att det skulle vara dyrt och svårt att få tag i (det tror jag alltid om sånt jag aldrig köpt tidigare) men en googling sa ju att det finns billigt på Biltema.
![]()
Jodå, klistret är rätt.....klistrigt.....Och det funkar utmärkt
höll inte på att få bort det hahaha
Tänkte nog både vitt och svart, eller bara vitt.Om svart funkar så finns det på Jem & Fix också. Där köpte jag till oss. Tjugo kronor för en rulle på en meter....
Meh, nu är han släppt. Jag vet att det inte är mitt problem att lösa andra vuxnas problem (förutom på jobbet) men det är inte jättelätt att säga ”kom inte hit”. Det finns en massa praktiska saker som skulle behöva lösas osv. Bläh.
Jag har inte läst eventuell brottsrubricering men det krävs trots allt en del för att häkta svenska medborgare jämfört med utländska.
Hoppas att det löser sig på bästa sätt!
Har kontrollen till min projektor på jobbet fastsatt med sån kardborre på whitboardenJodå, klistret är rätt.....klistrigt.....![]()
Men vad har hänt ?Meh, nu är han släppt. Jag vet att det inte är mitt problem att lösa andra vuxnas problem (förutom på jobbet) men det är inte jättelätt att säga ”kom inte hit”. Det finns en massa praktiska saker som skulle behöva lösas osv. Bläh.
Jo så är det ju, försök till grov misshandel gånger flera mot tjänstemän plus flera fall av grov skadegörelse är ju ordentligt ändå. Men de kan ju ha ändrat lite eftersom han ändå ”bara” gav sig på fordon.
Polisens ”nyheter” skriver att han är anhållen imorse. Konstigt.
Men vad har hänt ?![]()
Men jössesKronofogden var här igår och utmätte lite saker (alldeles för lite) och efter tre timmars ältande kom han hit och ”var lite irriterad” (citat) och kom på ngt vis åt hjullastaren som han sen körde på polisens bil, kronofogdens bil, bärgarens bil och bärgarens lastbil.