Vad gör vi del CXXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 76 920
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen, så glad att jag ska till orto på onsdag, det här börjar bli löjligt. Jag måste ta bussen till ICA - som ligger några hundra meter från mig, eftersom jag får så ont i vaderna och nu ländryggen att jag inte kan gå. Ja, jag har usel kondition, men man ska för fasiken kunna gå till affären. Och även om bussen är i princip dörr till dörr får jag kramper och ajj, bara på den lilla biten jag måste gå.

1616861852925.webp

I dag så har jag skapat en hållare för en kvist så fåglarna får en bra mat plats.
I morgon ska jag putsa fönster.

Lagat middag, som blev god. Det är verkligen toppen att ha kyckling(ytter)filé i frysen :up: . Snabbtining i mikron och sedan är det bara att köra. Jag gjorde en gryta på kyckling, krossade tomater, två olika slattar matlagningsgrädde och kryddor. Pasta och smulad fetaost som tillbehör. Riktigt gott - och enkelt :) !

Efter lite taco-middag så tog jag itu med att dammsuga skogen, det fanns en hall därunder ;)
Nu är dörren stängd för idag, 6-7 grader ute nu bara.
Jag har fått en kopp te, junioren en trocadero och vovvarna nya tuggben = alla nöjda och glada :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 869
Senast: tanten
·
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 64 65 66
Svar
1 317
· Visningar
38 771
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
775
Senast: Malin_L
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka