Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och äter godis och nördar ner mig totalt med ett gäng kompisar. Vi kollar vad som hände med de som blev memes när de var yngre. Vad gör de nu? Gick det bra?
Är rätt kul. Just nu kollar vi upp Dedotated Wam Kid (han blev nervös och fick tunghäfta när han skulle fråga skapare av ett spel om dedicated ram :love:)
Ser ut som det gick bra för honom :up:
 
Jag kan bli knasig på Words rättstavningsfunktion ibland. Skrev precis "plingandet" och ordet blev rödmarkerat (det blir det för övrigt här också när jag skriver). Men är det verkligen fel? Man kan, enligt förslagen jag får, skriva "plingande" eller "klingandet" (dock inte på buke, för stavningskollen här markerar "klingandet" som fel)..... Gaaah...... :D
 
Unna mig thaimat idag och på vägen dit ligger stallet, så hälsa på Trulis 😍❤️ Älskade Farbror Trul, ibland undrar jag vad man gjort för att förtjäna en sådan varelse i sitt liv?
64D36CDE-F7D7-4B42-B08D-28116402FD7D.webp
 
Skrittat på stora hästen och gått en promenad rätt ut i skogen med islandshästen. Diskuterade lite med min mamma under skrittturen om hur gångarterna fungerar och relaterat till det, intressant att diskutera och visa med hästen. Jag testade även att både tölta och trava typ 20 meter (det ska vi testa enligt veterinären) och hästen kändes ren :bump:

Nu har katterna dödat en kotte eller något sådant och en av katterna har jagat akvariefisk (guldfisk som inte verkade märka det) utan framgång :cautious: :up:
 
Just nu är det verkligen inte kul att gå i skolan! Jag tror att detta är sjätte helgen i rad som jag inte kan vara ledig en dag, och på vardagarna kan jag naturligtvis inte heller vara ledig.

Inför varje helg tänker jag "okej, bara denna helgen, nästa helg behöver jag inte göra något skolarbete". Meeen det är ju fem dagar mellan helgerna och på de fem dagarna så kommer det något nytt. Så då blir det en till bara-denna-helgen... och så fortsätter det. 💤

I början kändes det ändå okej och det fanns liksom ett ljus i tunneln. Men det där ljuset blir svagare och svagare.
Idag sa min klasskompis att de har fem (!!!) prov/stora inlämningar nästa vecka :eek: (Eftersom jag inte läser alla kurser har jag "bara" två grejer)

Tur att det bara är två veckor kvar till påsklovet! 🐣 (Även om jag kommer ha tonvis av småsaker att jobba ikapp med på påsklovet också...)

Så. Nu har jag klagat färdigt och det känns lite bättre :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 434
· Visningar
40 192
Senast: tanten
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp