Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rent spontant känns det inte som den vassaste kniven i lådan som kör runt i dennaVisa bifogad fil 66457
Såg denna på fb, väker så många frågor.
Är det manligt att dö i en olyka?
är det kvinligt att överleva en olyka?
i så fall är jag heldre en kvinna och överlever.
Natural selection in progressRent spontant känns det inte som den vassaste kniven i lådan som kör runt i denna
Nä tror att det är en plastsked!Rent spontant känns det inte som den vassaste kniven i lådan som kör runt i denna
Sluta skriv "ju!" som avslutning på en meningNu har jag fuskat med matlagningen och ska strax hugga i Lidls lasagne Som är så förbaskat god ju!
nu ska du vara glad ju, och undra om det är jul snart är ju ingen fara.Sluta skriv "ju!" som avslutning på en mening
Jag läste - Som är så förbaskat god jul och hann undra "det är ju inte jul än väl"...
Det var en fin bild, väldigt lik mig må jag säga! En Scata julnu ska du vara glad ju, och undra om det är jul snart är ju ingen fara.
Visa bifogad fil 66471
och du får en fin bild på en scata ju!
det får du och det glädjer mig att du gillar den.Det var en fin bild, väldigt lik mig må jag säga! En Scata jul
P.s får jag stjäla bilden och ha som avatar här? Please