Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lunch, både i dag och i går fastnade jag på supernanny av någon konstig anledning :confused:
I dag sitter jag och förundras över hur underligt amerikaner bygger hus, och blir nästan vansinnig på alla dessa korgar med kottar som står i typ 90% av familjernas hus :rofl: Vad sjutton ska de med korgarna med kottar till :D
 
Sitter på jobbet och räknar ner timmarna tills jag får gå hem!
Jag skall vägen om godisaffären och köpa stora mängder godis och så fort barnet somnat skall sagda godis tryckas in i min mun för att medelst detta mota bort min röviga PMDS!
Jobbar med andra ord inte så effektivt eftersom jag mest sitter och fantiserar om karameller :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp