Vad har du gjort @LadyCovergirl ? Vad var det som exploderade vid kriminalvarden i Malmo?
Äh, det var inte på min arbetsplats utan utanför regionen/utbildningen/frivården. Det ligger ett par hundra meter från min arbetsplats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du gjort @LadyCovergirl ? Vad var det som exploderade vid kriminalvarden i Malmo?
Nja, det är välj en särskild sorts apelsin. Men ja, kylan kan göra apelsiner röda inuti.
Det finns manga odlare av blod appelsiner i sodra Florida ... de plockar fullt av blodappelsiner helt utan att det varit kallt (vilket kan handa var 10-20 ar eller sa). For att blod appelsiner ska vaxa maste temperaturen aret runt vara lagst 15*C om jag inte missminner mig.
Jag har ocksa for mig att Blod appelsin ar en mutation av vanlig appelsin ... men det har jag bara horsagen pa.
Ok, då sa de fel i programmet jag kollade på.Nejdå, det är en särskild typ av apelsin.
Har du inte fått någon medicin?Fruktansvärd natt. Rejält ont i magen, kräkts blod igen och svimmat ett par gånger. Nu är det dock bättre!
Är såhär nästan varannan natt numera, men var värre inatt.
Hittade de ingen förklaring på gastroskopin? (Bortsett från allt hemskt de kunde utesluta)Fruktansvärd natt. Rejält ont i magen, kräkts blod igen och svimmat ett par gånger. Nu är det dock bättre!
Är såhär nästan varannan natt numera, men var värre inatt.
Bara tips om omeoprazol, men hjälper inte.Har du inte fått någon medicin?
Nej, tyvärr. ☹Hittade de ingen förklaring på gastroskopin? (Bortsett från allt hemskt de kunde utesluta)
Men du måste ju få hjälp, du kan ju inte hålla på och kräkas blodBara tips om omeoprazol, men hjälper inte.
Har tagit det några veckor.Men du måste ju få hjälp, du kan ju inte hålla på och kräkas blod
Hur länge har du tagit omeprazol? Det kanske tar ett tag innan det hjälper.
Hur mycket tar du? Du kan ta betydligt mer än vad det står på förpackningen.Bara tips om omeoprazol, men hjälper inte.
Tar bara en tablett.. Hur mycket kan jag ta?Hur mycket tar du? Du kan ta betydligt mer än vad det står på förpackningen.
Ta två morgon och två kväll. Och gör det i en vecka, tio dagar.Tar bara en tablett.. Hur mycket kan jag ta?
Tack! Ska testa!Ta två morgon och två kväll. Och gör det i en vecka, tio dagar.
Mvh
Queen of magkatarr
Jättebra. Ibland har jag fått leva på kokt ris.Tack! Ska testa!
Fått nog nu och testar att gå över till skonkost ett tag nu också. Så frukosten blir kokta morötter..
Jag vill ha visning när allt är klart i nya lägenheten!Okej. Jag har precis plockat över ca 100 kilo smycken (!) till min nya lägenhet. Alltså, bokstavligt talat. 7 IKEA-kassar som vardera vägde mellan 13-15 kilo.
Och då har jag ändå inte hämtat alla lådor som är kvar i mammas hus