Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, det är välj en särskild sorts apelsin. Men ja, kylan kan göra apelsiner röda inuti.

Det finns manga odlare av blod appelsiner i sodra Florida ... de plockar fullt av blodappelsiner helt utan att det varit kallt (vilket kan handa var 10-20 ar eller sa). For att blod appelsiner ska vaxa maste temperaturen aret runt vara lagst 15*C om jag inte missminner mig.

Jag har ocksa for mig att Blod appelsin ar en mutation av vanlig appelsin ... men det har jag bara horsagen pa. :p

Nejdå, det är en särskild typ av apelsin. :)
Ok, då sa de fel i programmet jag kollade på. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 325
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat