Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, det är välj en särskild sorts apelsin. Men ja, kylan kan göra apelsiner röda inuti.

Det finns manga odlare av blod appelsiner i sodra Florida ... de plockar fullt av blodappelsiner helt utan att det varit kallt (vilket kan handa var 10-20 ar eller sa). For att blod appelsiner ska vaxa maste temperaturen aret runt vara lagst 15*C om jag inte missminner mig.

Jag har ocksa for mig att Blod appelsin ar en mutation av vanlig appelsin ... men det har jag bara horsagen pa. :p

Nejdå, det är en särskild typ av apelsin. :)
Ok, då sa de fel i programmet jag kollade på. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp