Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen efter en trevlig helg med vanner och familj. :love: Hundarna ar trotta efter mer jobb och spring an vanligt ... och mer godis ocksa.:p Tate sprang sa fort efter bollen nar jag kastade med en "chuck it" att han slog en kullerbytta.:rofl: Flera ganger :laugh: han ar inte alltid sa smart den.:angel:
Nu sover de dock djupt och jag dricker kaffe. ☕ och funderar pa det trakiga faktum att jag maste ge mig ut igen. :cautious:
 
Sitter i soffan, äter choklad och njuter av känslan av att ha haft en riktig panghelg. Vet inte ens när jag senast kände att jag kunde beskriva en helg med det ordet. Den har varit givande och upplyftande på så himla många sätt och jag inser att det är länge sedan jag mådde såhär bra. Mycket av det har jag herren på bilden att tacka för :heart

Det enda som stör/stört är att jag har lite småångest inför jobbveckan eftersom jag vet att det är fullt ös medvetslös som gäller från första början, men jag tröstar mig med att jag ska vara ledig i 10 dagar sedan. Hallelujah!
 

Bifogade filer

  • Ch 20.41.41.webp
    Ch 20.41.41.webp
    102,8 KB · Visningar: 31
Jag har just installerat hogtalarna till datorn som sonen skickade med mig hem nar jag sa att hogtalaren i min Macbook har dott och bara skramlar. Sa kan man inte ha det, sa han ... och gravde lite i sin garderob och kom ut med hogtalare han haft till sin uppsattning pa jobbet som han inte behover langre da han jobbar hemifran. Ta hem de har, sa han ❤️ och nu ar de installerade. Vilken skillnad!
Anyway. Jag hittade en parm med gamla dressyr prov nar jag rojde plats i bokhyllan. Himla vilken fin hast jag hade. Inte kom jag ihag att vi fick sa bra poang eller att sa manga dommare tyckte att vi var "well suited" och att han var en "Very nice horse" med "Very good transitions" :p
Riktigt kul att lasa faktiskt och jag saknar min Breyer aldeles fantastiskt ibland.❤️
 
Jobbar hemifrån idag.

Välbehövt för jag orkar inte med dramat på jobbet just nu. Bra att kunna ha detta som alternativ. Vid 9 har jag frukostrast så då tar jag en dusch så jag känner mig fräschare och får lite energi.

Måndagen har bara startat och jag är redan klar att kasta in handduken
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp