Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns verkligen ingenting som kan bli av. Senaste öppen bana kom vi inte iväg till p.g.a. snöstorm. Den enda jävla dagen på åtminstone tre år som det inte gått att ge sig ut med släpet. Sen blir alla tävlingar och alla P&J inställda. Nu är även söndagens öppen bana inställd.
Jag lider med dottern som inte kommer få någon tävling/P&J/öppen bana som avslutning innan hennes ponny ska säljas :(
 
Det finns verkligen ingenting som kan bli av. Senaste öppen bana kom vi inte iväg till p.g.a. snöstorm. Den enda jävla dagen på åtminstone tre år som det inte gått att ge sig ut med släpet. Sen blir alla tävlingar och alla P&J inställda. Nu är även söndagens öppen bana inställd.
Jag lider med dottern som inte kommer få någon tävling/P&J/öppen bana som avslutning innan hennes ponny ska säljas :(
Varför ska han säljas?
 
Man skulle kunna skriva en hel bok om alla "vet bäst" ögonblick som min chef bjuder på hela tiden. Just nu hör jag honom från lunchrummet predika om att det sitter en hackspett vid fröautomaten utanför fönstret, jag kikar ut genom mitt kontorsfönster och kan konstatera att det är ingen hackspett utan en nötväcka.
 
Har tagit det några veckor.
Väntar nu på att vårdcentralen ska höra av sig igen så får vi se vad nästa steg är. Men pratat med min kompis som är läkare och hon så att det är sällan de hittar orsaken till magproblem.
Verkar stämma. Mamma har mycket magproblem, rent helvete lixom du verkar ha =( och utreds hit och dit men ingen hittar något. (Tack och lov cancer uteslutet ännu :heart.
 
Jag visste att det skulle bli såhär. Hatar mina kroppsdimensioner. Storleken mindre tryckte in brösten obekvämt, en storlek större så slafsar det runt baken, eftersom jag har noll och ingen bakdel. Undrar hur mycket det kostar att sy in en baddräkt och om man ens kan göra det. Det var så bra på min förra som jag kunde dra åt med band så den passade. Hatar att slafsa runt med för mycket tyg för min icke-existerande bakdel.

Letar dessutom förtvivlat efter min ethernet skarv som jag la på ett säkert ställe (känns det igen? :meh:) och nu inte kan hitta. Jag blir tokig. Letar på alla ologiska ställen, inklusive köksgolvet och städskåpet. Vad den nu skulle dit och göra. Funderar över att leta efter något helt annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
40 925
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp