Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle måla det sista på väggarna i källaren, men byggfixen hade inte torkat. Så det får bli ett fall för morgondagen. Då ska jag också börja måla golvet. Och städa badkaret vi köpte begagnat idag.

Nu ska katterna få mat, hundarna ska få mat och släppas ut i trädgården och jag ska beställa möbler till tvättstugan och duschdraperi + stång innan jag går och lägger mig.
 
Jag är så mör i kroppen efter träningen idag, att gå till sängen känns nästan oöverkomligt. Försöker samla kraft att gå dit från soffan....
Tur jag pluggar imorgon förmiddag, hade jag behövt släpa mig till jobbet direkt på morgonen så hade jag väl stapplat fram som en kratta 😅
 
Jag är så mör i kroppen efter träningen idag, att gå till sängen känns nästan oöverkomligt. Försöker samla kraft att gå dit från soffan....
Tur jag pluggar imorgon förmiddag, hade jag behövt släpa mig till jobbet direkt på morgonen så hade jag väl stapplat fram som en kratta 😅
Relaterar! Dressyrträning två dagar på raken efter att inte ha ridit på 13 månader rekommenderas icke. Jag har både träningsvärk och ridsår och ser enligt uppgift ut som en stelopererad pingvin när jag försöker förflytta mig mellan olika rum här hemma :laugh:
 
Relaterar! Dressyrträning två dagar på raken efter att inte ha ridit på 13 månader rekommenderas icke. Jag har både träningsvärk och ridsår och ser enligt uppgift ut som en stelopererad pingvin när jag försöker förflytta mig mellan olika rum här hemma :laugh:
Ojoj, snäppet värre än mig då(gym) men bra jobbat! :laugh: Dressyr må va kul men det om något kan verkligen få en att hitta nya muskler :crazy:
 
Att de alltid ska hoppa omkring mitt på vägen! Hen är nu relokerad till parken.
160950090_132081905505382_180083548850614774_n.jpg
 
Det finns verkligen ingenting som kan bli av. Senaste öppen bana kom vi inte iväg till p.g.a. snöstorm. Den enda jävla dagen på åtminstone tre år som det inte gått att ge sig ut med släpet. Sen blir alla tävlingar och alla P&J inställda. Nu är även söndagens öppen bana inställd.
Jag lider med dottern som inte kommer få någon tävling/P&J/öppen bana som avslutning innan hennes ponny ska säljas :(
Varför sälja ponnyn?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 383
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp