Du vet väl att blodapelsiner är vanliga gula apelsiner som skördats efter att det blivit kallt? Det är kylan som gör dem röda inuti.
Nja, det är välj en särskild sorts apelsin. Men ja, kylan kan göra apelsiner röda inuti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet väl att blodapelsiner är vanliga gula apelsiner som skördats efter att det blivit kallt? Det är kylan som gör dem röda inuti.
Jag har sett TV-program ibland där folk får smaka. Det verkar nästan oätligt .... Typ som surströmming.....Dubbla plastpåsar hjälpte inte, nu är resten av durian i en plastask också, förpassad ut på uteplatsen. Smaken är intressant och den ska vara väldigt nyttig, men lukten...
Och DEN stoppade du i munnen.... ?!?!engelska beskrivningen är roligare än den svenska översättningen. Från wikipedia:
... its odor is best described as pig-shit, turpentine and onions, garnished with a gym sock. It can be smelled from yards away. Despite its great local popularity, the raw fruit is forbidden from some establishments such as hotels, subways and airports, including public transportation in Southeast Asia.
Nejdå, det är en särskild typ av apelsin.Du vet väl att blodapelsiner är vanliga gula apelsiner som skördats efter att det blivit kallt? Det är kylan som gör dem röda inuti.
Du kanske ska vänta med resten, tills du vet hur du mår imorgon......Bara 4 kvar nu, min katt Molle vill smaka också. Visa bifogad fil 66228
Låter gott !Trött och vill egentligen bara sova, men då kommer jag vakna mitt i natten och inte kunna somna om, så jag får kämpa på ett tag till. Ska gå och göra en tomat och mozzarellasallad med massor av basilika
Låter gott !