Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir alldeles ledsen i själen med tanke på hur gott det ser ut!
Grattis!Och vet du vad? Man får vara glad Idag fick jag mitt första slutbetyg från termin ett och jag är lika glad ändå att jag bara fick ett G. De spelar mig mindre roll jag är glad att jag krigade mig igenom omtentor och annat
Det var gott... vi åt mer än vad som krävdes för att bli mätta Strax blir det frukost... sushirester
Katten ligger mellan mig och laptopen... hon fes just
Hjälp mot när det gör ont i bihålorna? Tell me your secrets!Imorgon hoppas jag att jag kan börja räkna ned 48 timmar symtomfri. Knappt ens nysit på eftermiddagen/kvällen. Tacka den som kom på att de finns hjälp mot när de gör ont i bihålorna Klättrar ju på väggarna Men en sak har jag lärt mig från förr iaf att de egentligen inte är någon ide att försöka göra några större projekt när jag blir sjuk. Förr kunde jag jobba med 40 graders feber ( jobbade med hästar och djur) och vägrade ringa och sjukanmäla mig för de kändes som jag svek. Men man lär sig den hårda vägen. Fast mesta dels varit stilla i helgen förutom några mindre projekt som inte direkt varit ansträngande. Jag till hör den del av befolkningen som kan bli helt däckad av en vanlig liten sketen förkylning.. Skyller på dåliga gener