Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
komer hun undermaken och hugger er?Matningsdag för nudlarna och Jösses vad MoaBoa är på hugget! Hon är som en miniversion av 'Tremors'.
Ja. Eller nå, förhoppningsvis hugger hon maten och inte mig förstås.komer hun undermaken och hugger er?
Ja. Eller nå, förhoppningsvis hugger hon maten och inte mig förstås.
Hon är en sandboa, så hon ligger och lurar under substratet och dyker upp som en liten muräna när man drar musen förbi gömstället. Alltid spännande.
Kvick liten rackare är hon.Gud vad häftigt!
Min medryttarhäst slängde sig 5 ggr när han skulle gå förbi en ponny... Han kopplar inte att hästar kan komma i små format tror jag...Nyss kommit hem från stallet. Skrittvända med stora hästen och jag förstår inte hur hon lyckas hitta så mycket spöken. Idag var grusvägen hon gick på farlig vid några tillfällen
Imorgon ska vi till veterinären igen och behandla, jag hoppas på att hästen kan trampa in i lådan snällt men tänker ta med longerlina
Jag minns när de först introducerade 'travskolan' med russ och shettisar på Skellefteå travbana. Aldrig sett så många hysteriska varmblod framför vagnarna som de första månaderna.Min medryttarhäst slängde sig 5 ggr när han skulle gå förbi en ponny... Han kopplar inte att hästar kan komma i små format tror jag...
Min haflinger skenade iväg från två shettisarMin medryttarhäst slängde sig 5 ggr när han skulle gå förbi en ponny... Han kopplar inte att hästar kan komma i små format tror jag...
Därför jag är så glad att de bor många olika typer av hästar runt oss så våra fjantiga varmblod är vana Fast Trulis är jätte nyfiken på små shettisar i vagn Han skulle nog följa efter dem om han fickJag minns när de först introducerade 'travskolan' med russ och shettisar på Skellefteå travbana. Aldrig sett så många hysteriska varmblod framför vagnarna som de första månaderna.
Travhästar brukar ju verkligen inte vara tramsiga så det var störkul att se dem kvasta och snorka runt på banan medan gubbarna svor!Därför jag är så glad att de bor många olika typer av hästar runt oss så våra fjantiga varmblod är vana Fast Trulis är jätte nyfiken på små shettisar i vagn Han skulle nog följa efter dem om han fick