Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att ha varit ute på fm :). Kört ett par skottkärror med ved åt morfar, inte överfyllda, tillräckligt jobbigt ändå 😂. Sen till stallet och fixade; pållan får vilodag idag. Behövde in på Ica på hemvägen och köpa med novalucol åt morfar; råkade köpa mazariner åt honom med 🥰. För min del blir det nu räkbaguette och kaffe till lunch 😋
 
Träningsvärk botas ju med rörelse sägs det ju :p.
Jo ja, men det är på nivån att jag får kramp i armen när jag skriver med penna, inte kan ställa mig upp utan att ta tag i dörren och dra mig upp (varvid jag får kramp i armar, rumpa, rygg och ben), samt inte kan snyta mig pga det finns ingen kraft i magmusklerna.
:nailbiting: :D Jag är ett vrak.

Men jag tror jag ska försöka stappla mig till affären ändå. :angel:
 
Jo ja, men det är på nivån att jag får kramp i armen när jag skriver med penna, inte kan ställa mig upp utan att ta tag i dörren och dra mig upp (varvid jag får kramp i armar, rumpa, rygg och ben), samt inte kan snyta mig pga det finns ingen kraft i magmusklerna.
:nailbiting: :D Jag är ett vrak.

Men jag tror jag ska försöka stappla mig till affären ändå. :angel:
Jisses så pass!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 373
· Visningar
38 260
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp