Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att ha varit ute på fm :). Kört ett par skottkärror med ved åt morfar, inte överfyllda, tillräckligt jobbigt ändå 😂. Sen till stallet och fixade; pållan får vilodag idag. Behövde in på Ica på hemvägen och köpa med novalucol åt morfar; råkade köpa mazariner åt honom med 🥰. För min del blir det nu räkbaguette och kaffe till lunch 😋

Träningsvärk botas ju med rörelse sägs det ju :p.
Jo ja, men det är på nivån att jag får kramp i armen när jag skriver med penna, inte kan ställa mig upp utan att ta tag i dörren och dra mig upp (varvid jag får kramp i armar, rumpa, rygg och ben), samt inte kan snyta mig pga det finns ingen kraft i magmusklerna.
:nailbiting: :D Jag är ett vrak.

Men jag tror jag ska försöka stappla mig till affären ändå. :angel:

Jo ja, men det är på nivån att jag får kramp i armen när jag skriver med penna, inte kan ställa mig upp utan att ta tag i dörren och dra mig upp (varvid jag får kramp i armar, rumpa, rygg och ben), samt inte kan snyta mig pga det finns ingen kraft i magmusklerna.
:nailbiting: :D Jag är ett vrak.

Men jag tror jag ska försöka stappla mig till affären ändå. :angel:
Jisses så pass!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 642
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka