Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde skickas mängder av semlogram idag!Vi brukar få semlor på jobbet, men jag jobbar hemma
Vi brukar få semlor på jobbet, men jag jobbar hemma
Köp semla OCH kaka? (och leverera till mig!)det är ju semledagen idag??
Jahopp få väl offra mig och bege it ut och köpa semla till oss här på jobbet. Kakorna får vänta en dag till Illa, llla
Brysselkex är jättegottÄter frukost... 2 tråkiga smörgåsa sitter mest och pillar av den goda paprikan
Kaka.....
Jag vill ha kaka....
Kolla den rosa....
Samma här men jag har ledig dagVi brukar få semlor på jobbet, men jag jobbar hemma
rätt att laga mat på skolan?? Alltså, en Micro att värma en matlåda i tycker jag att man kan önska och en vattenkokare, men sen får man väl göra resten hemma???Ont i huvudet i dag.
Vi för just nu krig mot eleverna på skolan. De kräver att det ska gå att laga mat på skolan, vi får inte ha matlagningsmöjligheter pga försäkringen täcker inte. Vi har redan fått bannor och hot om att de snart kommer ta bort vår försäkring. Eleverna är skitarga och fattar inte att skolan behöver stängas om vi inte har en försäkring.
Har precis hämtat 3 spisplattor från köken (gömda) i natt har någon bränt vid något så att brandlarmet började förvarna
I går hämtade jag 2 spisplattor. Undrar hur många spisplattor man behöver hämta innan de fattar?
Har redan fått arga samtal om spisplattorna jag hämtat dessutom
Hittar jag fler spisplattor i morgon kommer jag gå en runda i hela huset för att hitta dem alla.