Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem försöker jag lura...Köpte en vanlig semla och en sån där pytteliten på seven eleven innan jag åkte hem efter jobbet för att ha imorn på självaste fettisdagen. Just det ja.
😆
. Var ju tydligen gooooott redan idag
😇
😋
. Nåväl, har ju knappt ätit semlor i år. En semlewrap. Men nä. Det var inte det samma....
🙃
.
 
Jag orkade in i duschen. Vilken tur. Ska hämta barnet snart och sen ikväll är det yoga/meditation. Där är det iofs så mycket rökelse att nog ingen känner om man luktar något :rofl:

Just nu stegar jag mig igenom en låååång hudvårdsrutin. Ska hitta någon lite mer lagom tills jag måste börja passa tider igen. Typ en för morgon och en för kväll. Eller nåt.
 
:meh: Heja telia, nu ringer det en försäljer och vill sälja på mig det abonnemang som jag redan har tecknat men inte får bekräftat. Dessutom en katastrof till försäljare eftersom han inte lyssnade innan jag tog om det för tredje gången när han försökte sälja in en produkt som jag redan har beställt och skulle vilja ha levererad helst igår. Så nu ska han gå och prata med sin chef och återkomma inom 10 min. Han börjar svamla om att det är mitt jobb att sälja in det till mina grannar för att snabba på det hela. Det kan han ju fetglömma, jag har att göra ändå utan att behöva göra hans jobb. :rofl:
 
:meh: Heja telia, nu ringer det en försäljer och vill sälja på mig det abonnemang som jag redan har tecknat men inte får bekräftat. Dessutom en katastrof till försäljare eftersom han inte lyssnade innan jag tog om det för tredje gången när han försökte sälja in en produkt som jag redan har beställt och skulle vilja ha levererad helst igår. Så nu ska han gå och prata med sin chef och återkomma inom 10 min. Han börjar svamla om att det är mitt jobb att sälja in det till mina grannar för att snabba på det hela. Det kan han ju fetglömma, jag har att göra ändå utan att behöva göra hans jobb. :rofl:

Jag hade begärt att prata med puckots chef, vilken planta!
 
Jag har BLIVIT DEGRADERAD! Det ringde en mäklare igen och erbjöd gratis värdering. Frågade om jag hamnat på en lista, det visste hon inte. Sedan varför just Årsta? Undrade om det är de gamla pensionärerna som stultar runt med sina rullatorer och bott här sedan 1950-talet som börjar dö och vilka är det som köper. Det visste hon inte heller för hon var bara mötesbokare! Jag är inte ens värd en riktig mäklare längre :arghh:
 
Haft en sån jävla skitdag att jag bara vill lägga mig ner och gråta. I någon månad eller typ 9..
Känns som jag är rätt nära gränsen för vad jag orkar nu. Vill bara låta någon annan ta över. Men som alla andra egenföretagare som kämpar nu iom Covid är det bara att gneta vidare. Det statliga stöd vi varit berättigade sedan september har fortfarande inte kommit en spänn av.
Så jag får nog vackert jobba ikväll också.

Sambon hade iaf vunnit 12 vinster på postkodlotteriet. Så jag fick vara med och välja saker till oss. Typ dagens höjdpunkt. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 756
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp