Grattis ! jag borde ju ha kommit ihåg att du fyller några dagar innan mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis ! jag borde ju ha kommit ihåg att du fyller några dagar innan mig.
Men alltså... Någon busringde just växeln och skrek FARLIGA FISKAR!!!
Men alltså
Kan bara hända på ditt jobb!
Heja telia, nu ringer det en försäljer och vill sälja på mig det abonnemang som jag redan har tecknat men inte får bekräftat. Dessutom en katastrof till försäljare eftersom han inte lyssnade innan jag tog om det för tredje gången när han försökte sälja in en produkt som jag redan har beställt och skulle vilja ha levererad helst igår. Så nu ska han gå och prata med sin chef och återkomma inom 10 min. Han börjar svamla om att det är mitt jobb att sälja in det till mina grannar för att snabba på det hela. Det kan han ju fetglömma, jag har att göra ändå utan att behöva göra hans jobb.
Om det gick att få tag på en chef på det där stället, det känns helt omöjligt att komma åt någon i chefsposition.Jag hade begärt att prata med puckots chef, vilken planta!
Telia är helt hopplösa att ha att göra med.Om det gick att få tag på en chef på det där stället, det känns helt omöjligt att komma åt någon i chefsposition.