Ulltäcke är ju superbra om shettis blivit helt genomblöt en dag som denna och faktiskt fryser och behlver tas in och torka upp..Ja, så kan det såklart vara
Men jag köpte ett ulltäcke, för det såg så mysigt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ulltäcke är ju superbra om shettis blivit helt genomblöt en dag som denna och faktiskt fryser och behlver tas in och torka upp..Ja, så kan det såklart vara
Men jag köpte ett ulltäcke, för det såg så mysigt ut
Jag använder inte ens handväska
Absolut! Men händer Armageddon eller något mildare (som en motorväg genom galaxen) så vet jag att DU finns kvar - och du vet att JAG finns kvarKlockrent, det är vi med proppade väskor som överlever om det blir en oväntad katastrof
Har du handduk i handväskan då?Absolut! Men händer Armageddon eller något mildare (som en motorväg genom galaxen) så vet jag att DU finns kvar - och du vet att JAG finns kvar
Ja...Har du handduk i handväskan då?
Försökte hitta var jag läst och kom fram till att det var nog CDT-prov jag tänkte på. Måste ha blandat ihop de två.
Japp! Den vetskapen är alltid bra, trevligt veta det finns nån mer människa ute i rymdenAbsolut! Men händer Armageddon eller något mildare (som en motorväg genom galaxen) så vet jag att DU finns kvar - och du vet att JAG finns kvar
Men alltså hur länge låter du den ligga?Grrr, hade tagit fram ett stycke karré för marinering men tycker nu att det luktar lite skumt. Luktat och luktat och ibland känns det och ibland inte. Vill dock inte riskera något känns det som. Så tyvärr åker den i slasken, precis som den förra. Man ska verkligen inte 'passa på' när det är reapris och köpa på sig så mycket att man inte hinner äta upp det på nästan ett år.
Men alltså hur länge låter du den ligga?
Den kan ju inte bli dålig i frysen så då måste du frusit in den sent eller tinat för länge?
Gillar hur du tänkerUlltäcke är ju superbra om shettis blivit helt genomblöt en dag som denna och faktiskt fryser och behlver tas in och torka upp..