Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter regn klippt heeeela dagen fick faktiskt min fina pålla ❤ komma in till höet direkt ikväll (på så sätt är det skönt att de inte kommit ut om nätterna än). Hon och hagkompisen har visst skaffat sig sjöutsikt, är ju lyx det där har jag hört 😅.
Hemma igen var det såååå skönt att sitta lääänge i badbaljan men nu är det hög tid att krypa ner under täcket bredvid älsklingen ❤.
 
Du och jag syrran :p
Påminner om när jag var på kurs och rotade fram synål och tråd ur väskan till en akut behövande deltagare där knappen lämnade byxan. Sen blev det prat om vad kvinnor har i sina väskor och jag plockade ur och visade en del ur min. Männen i samlingen utnämnde mig genast till "person, med väska, som dom helst ville bli lämnade med i ödemarken på överlevnadskurs" :rofl:
Citat: "här finns ju allt man behöver"... :rofl::rofl:

Jag har någon gång kommit till undsättningen när kamraten tyckte att popcornen på bion var för osalta. :D Annars brukar där mest vara andra överlevnads-och-hundföremål.
Fast min är inte handväska, det är en ful och praktisk axelväska i canvas.
 
Strax på plats på kontoret. Hoppas på lugn.

Ska flytta tillbaka till min och kollegans gemensamma hörn nästa vecka, efter att ha lånat eget kontor ett tag. Kunde såklart inte låta bli att peta in något i mailet till HR om att "det bör ju fungera bra om vi fortsätter vara på plats olika dagar". :angel:

Delvis för att vi verkligen inte behöver vara mer än en på plats per dag, delvis för att jag bävar för att arbeta på plats samtidigt. Communication breakdown deluxe, senast vi var här samtidigt fick man inte ens svar på ett hej när man kom på morgonen.. 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 360
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 125
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 356
· Visningar
37 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp