Älgar är ju rätt söta och alldeles förträffliga på att ta sig fram i terräng (kommer med ännu mer ursäkter)HAHA ja tyvärr är han ju ingen älg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älgar är ju rätt söta och alldeles förträffliga på att ta sig fram i terräng (kommer med ännu mer ursäkter)HAHA ja tyvärr är han ju ingen älg
Inte jag heller
Dock ryggsäck
Men har typ glasögon, epipen, cortison, nycklar och plånbok däri
Ja, så kan det såklart varaPtja min har faktiskt täcke idag... +1, ösregn och vindbyar på 18 m/s eller så.. Då får faktiskt tom shettis regntäcke när den fällt halva sommarpälsen..
Men jösses. Min chef, en man i 50-årsåldern, frågade precis på fullaste allvar om jag ville ha de överblivna korvarna från dagens lunch, med följdfrågan:
"-Kan hästar äta sånt?"
Det är ju snällt att han vill ge något gott och jag förstår att alla inte kan veta allt om hästar men någonstans känner jag att den generella allmänbildningsnivån på kontoret sjunkit med ungefär fjorton kilometer sen han började.
Försökte hitta var jag läst och kom fram till att det var nog CDT-prov jag tänkte på. Måste ha blandat ihop de två.Det hade ju varit fiffigt om du mindes. För vare sig i min utbildning eller när jag läst på efteråt kan jag hitta något. Det är som sagt ett utav de få prover vi har som är så pass sensitivt och specifikt, nära 100%. Jag känner inte till några felkällor. Eftersom du inte ens har någon källa så kanske det är olämplig fakta att sprida?