Min med!
Det är det inte ens här... eller uppe hos särbon!
Efter kontroll av den faktiska termometern så kan vi konstatera att jag hade rätt i att vara skeptisk (4,4 grader)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min med!
Det är det inte ens här... eller uppe hos särbon!
Insåg precis att jag har 7. Blir skönt med ledighet, men mycket att göra fram till dess.Har 10 dar kvar att jobba i år
Blicken! Jag trodde bara att det var katter som kunde blänga så där.På riktigt... hund bortskänkes...
Hela jäkla kontoret ät fullt av hundleksaker och halvtuggade ben.
Vad gör hon? Jo går och snirklar åt sig kopplet och ligger och tuggar på så fort jag tittar bort. Hoppar upp på skrivbordet och hämtar diverse pennor.
Just nu går hon runt och tycker synd om sig själv med små pipläten och glor mot mig riktigt för att visa hur synd det är om henne. Sätter sig i en av de tre mjuka hundbäddbäddarna och suckar högljutt.
Visa bifogad fil 61561
Det är verkligen synd om mina hundar som måste gå upp tidigt på måndagar
Känner mig ganska ok ändå. Har massor att göra så det är väl bara att börja sätta fart.
Här har vi en lycklig hund istället, jag tappade nämligen en skiva julskinka på golvetPå riktigt... hund bortskänkes...
Hela jäkla kontoret ät fullt av hundleksaker och halvtuggade ben.
Vad gör hon? Jo går och snirklar åt sig kopplet och ligger och tuggar på så fort jag tittar bort. Hoppar upp på skrivbordet och hämtar diverse pennor.
Just nu går hon runt och tycker synd om sig själv med små pipläten och glor mot mig riktigt för att visa hur synd det är om henne. Sätter sig i en av de tre mjuka hundbäddbäddarna och suckar högljutt.
Visa bifogad fil 61561
Det är verkligen synd om mina hundar som måste gå upp tidigt på måndagar
Känner mig ganska ok ändå. Har massor att göra så det är väl bara att börja sätta fart.
Haha det där är inget mot hur cockerspaniel kunde blängaBlicken! Jag trodde bara att det var katter som kunde blänga så där.
Uppiggande!Har just rensat bihålorna... genom att hälla upp jalapeño-flakes i en kryddburk. Att jag aldrig lär mig
Uppiggande!