Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en riktigt härlig advents-och luciaritt 😍. Pållan var rask i steget i alla gångarter, helt underbart, hon njöt nog lika mycket som jag över att sticka ut en sväng 😍. Avslutade kvällen och helgen med lussefika 😋 och ett riktigt varmt, skönt bad så nu blir det så skönt att krypa ner i renbäddad säng bredvid älsklingen 😍.
 
Har prov imorgon och är så nervös inför det 😱
Blir nog att ta två sömntabletter ikväll. Brukar inte göra det annars men har känt mig spänd bitvis under hela dagen med tanke på morgondagen. Nä fy! Ogillar prov ⚰
Jag ramlade nyligen över forskning som visar om man tar 10 min och skriver ner alla sina farhågor och rädslor innan ett prov så lyckas man bättre på provet. Det kan bara värt att prova! :)
 
Är dödstrött men kan inte sova. Hjärtat går i 180, jag är för varm, och min hjärna vimsar runt och visar mig helt psykadeliska bilder.

En leksaksbil flyter ut till en gata där två stora kaniner byggda av flera små kaniner klonar sig genom att spy ut massa små kaniner som bygger stora kaniner. Sen hyper fokus på en lampa som morfar ihip sig till en palm, plötsligt är gatan ett hav och jag följer palmen när den växer och till slut ser jag en koala sitta längst upp och röka en cigarr, sen blir allt en flamingo som sedan blir en säng, och sängen blir en val....

Ja, jag är fortfarande vaken och sover inte utan det är bara bilder som händer. Är mest irriterad för att jag inte sover om nu hjärnan kan bemöda sig att ordna med psykadeliska bilder :rage:
 
Är dödstrött men kan inte sova. Hjärtat går i 180, jag är för varm, och min hjärna vimsar runt och visar mig helt psykadeliska bilder.

En leksaksbil flyter ut till en gata där två stora kaniner byggda av flera små kaniner klonar sig genom att spy ut massa små kaniner som bygger stora kaniner. Sen hyper fokus på en lampa som morfar ihip sig till en palm, plötsligt är gatan ett hav och jag följer palmen när den växer och till slut ser jag en koala sitta längst upp och röka en cigarr, sen blir allt en flamingo som sedan blir en säng, och sängen blir en val....

Ja, jag är fortfarande vaken och sover inte utan det är bara bilder som händer. Är mest irriterad för att jag inte sover om nu hjärnan kan bemöda sig att ordna med psykadeliska bilder :rage:
Hm, äter du mycket rågbröd? Det finns en svamp som man kan få hallucinationer av som växer på råg och dina drömmar ... är i en klass för sig. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 208
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 168
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp