Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev äggröra orkade inte göra något annatFunderar på vad jag ska käka ikväll.
Har kollat lite på utbildningar, tänker mig att det inte vore fel att plugga något administrativt och jobba med sådant sedan...
Kollar lucia på tv.
Pappa älskade julen. Plötsligt saknar jag honom lite extra ❤ .
Jag ramlade nyligen över forskning som visar om man tar 10 min och skriver ner alla sina farhågor och rädslor innan ett prov så lyckas man bättre på provet. Det kan bara värt att prova!Har prov imorgon och är så nervös inför det
Blir nog att ta två sömntabletter ikväll. Brukar inte göra det annars men har känt mig spänd bitvis under hela dagen med tanke på morgondagen. Nä fy! Ogillar prov ⚰
Det måste jag testa! Tack!Jag ramlade nyligen över forskning som visar om man tar 10 min och skriver ner alla sina farhågor och rädslor innan ett prov så lyckas man bättre på provet. Det kan bara värt att prova!
Hm, äter du mycket rågbröd? Det finns en svamp som man kan få hallucinationer av som växer på råg och dina drömmar ... är i en klass för sig.Är dödstrött men kan inte sova. Hjärtat går i 180, jag är för varm, och min hjärna vimsar runt och visar mig helt psykadeliska bilder.
En leksaksbil flyter ut till en gata där två stora kaniner byggda av flera små kaniner klonar sig genom att spy ut massa små kaniner som bygger stora kaniner. Sen hyper fokus på en lampa som morfar ihip sig till en palm, plötsligt är gatan ett hav och jag följer palmen när den växer och till slut ser jag en koala sitta längst upp och röka en cigarr, sen blir allt en flamingo som sedan blir en säng, och sängen blir en val....
Ja, jag är fortfarande vaken och sover inte utan det är bara bilder som händer. Är mest irriterad för att jag inte sover om nu hjärnan kan bemöda sig att ordna med psykadeliska bilder
Min med!Min telefon säger att det är - 18 idag. Jag är klart skeptisk
Min telefon säger att det är - 18 idag. Jag är klart skeptisk
Min med!