Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan vill vi ha en rapport hur den blevVäntar på knäcken som kokar. Jag blir ALDRIG riktigt klok på vilken temperatur som är "rätt", men i år satsar jag på ca 135 grader. Så får vi se hur det blir...
Har precis hällt upp knäcken i formar nu. Första året som jag investerar i en knäcktratt - magisk uppfinning ! Så nu får vi ser hur den blir när den har stelnat....Sedan vill vi ha en rapport hur den blev
Åhå!! Jag har gått och tittat på dom där trattarna men inte "vågat" mig på en än... funkar den bra?Har precis hällt upp knäcken i formar nu. Första året som jag investerar i en knäcktratt - magisk uppfinning ! Så nu får vi ser hur den blir när den har stelnat....
Rengöringen har jag inte riktigt kommit till ännu, men jag tror att det ska gå bra om den bara får sitta en stund och gotta sig i varmvatten. Brukar göra så med gryta, osv, och sedan brukar det bara vara att skölja bort. Men den var TOPPEN att dosera med. Inget rinn och kladd !Åhå!! Jag har gått och tittat på dom där trattarna men inte "vågat" mig på en än... funkar den bra?
Besvärlig att rengöra?
De är revolutionerande för knäckamakande!Åhå!! Jag har gått och tittat på dom där trattarna men inte "vågat" mig på en än... funkar den bra?
Besvärlig att rengöra?