Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ligger i läMer än lovligt förvirrad. Fick för mig att det var fredag. Bara torsdag ju! Hur kan jag missa en hel dag???! Planeringen när jag såg vad jag skulle göra var det verkligen i senaste laget. Ont i halsen har jag också och kroppen värker. Två hästar jag inte hunnit rida och som måste gå idag. Har en lektion som börjar om 20 min och inte hittar jag min pärm var har jag lagt den
Äter just nu en banan
Väntar på att min ugnspannkaka ska bli färdig. Jag är hungrig
Jag har också köpt några böcker och en veckokalender, men inte alls arbetsrelaterade. Tänkta som jullovsläsningHar köpt lite arbetsrelaterade böcker. Kommer nog komma till användning under studietiden också.
Kör försiktigt!Slutar snart jobbet.
Sen blir det ca 2h resväg hem med mörkerkörning över skogen, min favorit...
Vilket avsnitt? Känner att jag också måste lyssna på det ansvittetJag ligger i sängen. Lyssnar på Flashback forever-podden igen och fnissade högt när de apropå spridning av en Flashback-tråd nämnde att den även dykt upp på ”... den här Buke-fal-os, hur fan uttalar man den sjuka hästsidan? Vi får nästan göra ett specialavsnitt om den. Jävlar vad mycket konstiga diskussioner det finns där”.
Så trist! Vad var det som inte kändes bra?Det känns inget vidare med den här praktiken