Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här hoppas vi kunna stå lugnt i transporten nästa gång vi åker.
Han åkte i 8 dygn för att komma till Sverige tidigare i höstas. Transportören som körde sista biten sa att han var lite stökig.

Vi testade att köra honom en månad senare och då höll han på att riva släpet fullständigt 🙈🙈
Nu har vi fixat en lång bom så han ska få åka brett bak. Hoppas det hjälper honom.

Kan förstå att han tycker det är jobbigt efter en sån resa 🙈 Hoppas det hjälper om han får åka brett!
Min vill nog bara stå stadigt för han märks inte i transporten. Det gör ingen av mina tack och lov.
 
Jag är så fruktansvärt arg och frustrerad över chefens fuling i dag att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Vet ju att det inte hjälper och att jag egentligen inte borde lägga mer energi på det än att skicka iväg ett mejl till chefens chef... Men jag har så himla svårt att släppa det i dag :arghh:
 
Mamma lagar mat och jag sitter i soffan med foten i högläge. Likadant som det sett ut sedan i fredags alltså.. Tur mamma är här.
Pappa har kommit till stan och kom hit och åt lunch med oss. Han ska skjutsa mamma, mig och hamstern hem till dom på lördag.
Får se vad min fot tycker om att sitta i en bil i 80 mil utan att kunna ha högläge..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
928
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp