Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis när jag klev ut från stallet så lättade den täta dimman och vi fick njuta av 1 timmes skritt i sooolen
Måste bara dela hästens stil efter vi har sadlat Visa bifogad fil 60580
Det här hoppas vi kunna stå lugnt i transporten nästa gång vi åker.Sådär står min ena varje gång han åkt transport och jag öppnat baklämmen. Man skulle kunna tro att jag kör fruktansvärt hemskt med den stackars hästen där bak
Inte undra på, han verkar ju tycka att bara backen är vingligDet här hoppas vi kunna stå lugnt i transporten nästa gång vi åker.
Han åkte i 8 dygn för att komma till Sverige tidigare i höstas. Transportören som körde sista biten sa att han var lite stökig.
Vi testade att köra honom en månad senare och då höll han på att riva släpet fullständigt
Nu har vi fixat en lång bom så han ska få åka brett bak. Hoppas det hjälper honom.
Nej, vad jag vet så håller det sig till hunddjur. Våra hundar fick det en gång, troligen smittats av någon annan hund. Varken jag, ex eller kattorna smittades och det var lätt att bota, vi fick tabletter utskrivna och de var så goda att de försökte sno dem av varandra.
En gammal kollega (mycket jaktintresserad) fick skabb. Vilket borde innebära att risken finns. Jag vet att han tyckte att det var jättejobbigt i alla fall.Ja jag har för mig att det är hunddjur som blir smittade men var inte säker
Haha fint med medicin som smakar gott
Inte undra på, han verkar ju tycka att bara backen är vinglig
Bokade tid på min vårdcentral..
Jag försöker hålla mig vaken. Har föreläsning 17-20 (det är alltså jag som föreläser) och är så himla trött. Har klämt i mig två mackor och en kopp varm choklad för att kicka igång hjärncellerna.
Nu ger du mig prestationsångestJa, det är ju en fördel om föreläsaren är vaken...
Vad är grejen med Trocadero? Sett flera som skriver det men jag föredrar Champis eller Guldus.Har Trocadero
Skabb kan man få men inte rävskabb. Du kan ju bli biten av fågelloppor med du är inte värd.En gammal kollega (mycket jaktintresserad) fick skabb. Vilket borde innebära att risken finns. Jag vet att han tyckte att det var jättejobbigt i alla fall.
Trocadero?? Åh jag vill också haVad är grejen med Trokadero? Sett flera som skriver det men jag föredrar Champis eller Guldus.
Ordna en handduk, en påse jordnötter och en öl till den 25 maj nästa år så får du kanske napp.Var skriver man på listan för att bli hämtad vid nästa alieninvasion?