Jo men precis, blev bara så förvånad över att just harsyra skulle vara skyddad!Samer har ju sk. särrättigheter enligt lag. Dock tror jag inte att växten harsyra har ngt med dessa att göra, den får du nog plocka oavsett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men precis, blev bara så förvånad över att just harsyra skulle vara skyddad!Samer har ju sk. särrättigheter enligt lag. Dock tror jag inte att växten harsyra har ngt med dessa att göra, den får du nog plocka oavsett.
Jo men precis, blev bara så förvånad över att just harsyra skulle vara skyddad!
Jag har ingen aning, kanske borde ha skrivit att jag var förvånad OM så var falletDet är den väl inte, inte vad jag vet iaf?
Jag vill gå hem och sova men A håller på med chokladbollar (sen en dryg timme ) så jag får snällt vänta.
Inte långt, 150 m, men vi har bara en nyckel med oss och porten är låst så det funkar inte. Annars hade jag gåttÄr det långt hem? Kan hon inte annars gå hem själv när hon är klar?
Du kanske inte kan lägga dig och sova men åtminstone göra dig klar för natten
Gå och lås upp porten och ställ upp den, gå tillbaka med portnyckeln, gå hem och stäng porten, öppna när dottern plingarInte långt, 150 m, men vi har bara en nyckel med oss och porten är låst så det funkar inte. Annars hade jag gått
Nä, då kan jag lika gärna ligga på soffan hos föräldrarna en stund tillGå och lås upp porten och ställ upp den, gå tillbaka med portnyckeln, gå hem och stäng porten, öppna när dottern plingar
Tyckte också det lät lite jobbigt Men det var en lösning!Nä, då kan jag lika gärna ligga på soffan hos föräldrarna en stund till
Jag löd dina order!Bra jobbat.
... Men STOPP! Kullamust svart fläder? Sån måste jag försöka få tag på! Var har du köpt den? Du har bra smak
Samer har ju sk. särrättigheter enligt lag. Dock tror jag inte att växten harsyra har ngt med dessa att göra, den får du nog plocka oavsett.
Grattis @Asko på din dag.
Jag gick runt i mataffären med paraply en regnig dag i höstas, tyckte folk tittade lite konstig på mig, men inte förrän det blev svårt att lägga varor i korgen (för jag hade båda händerna upptagna) kom jag på att jag fortfarande höll paraplyet över huvudet Kunde dock inte skylla på obekvämt möte, vara bara helt vanligt macbeth-disträ...
Kl.
Har nyss sett dagens avsnitt av adventskalendern, blev glatt överraskad av att se min kompis i den (mamman med barnet som kan bli vad hon vill när hon blir stor). Hon har varit med i en hel del grejer nu på sistone (bl a Drottningarna som jag vet att den del bukefalister sett), så himla kul att hennes karriär börjat ta fart!
dubbel kl.
Grattis @Asko
Tack hör ni! Den här dagen slutade verkligen bra!Grattis @Asko
Inte långt, 150 m, men vi har bara en nyckel med oss och porten är låst så det funkar inte. Annars hade jag gått
Jag går termin 3 av 6 nu. Kommer få läsa delar av termin 3 igen när jag börjar plugga igen.Åh, så typiskt att det blev distans när du valt en campus-utbildning. Hur långt har du kommit i din utbildning?
Det låter bra att du kan ta en paus i studierna ett tag om det inte känns bra. Utbildningen kommer garanterat finnas kvar om ett år eller två också Kommer du jobba på en covid-avdelning? Oavsett vart i vården du kommer jobba är din insats uppskattad
Jag känner lite så här (till distansstudier, fast kanske mer pappas tjej):
Pappas tjej fattar inte att jag går i skolan utan tror att jag är ledig nu. Så det lär bli en del konflikter kring det... distansstudier är INTE = ledig —> hopp och lek. Distansstudier är ett ännu större ansvar och ofta mycket mer tidskrävande än närundervisning.
Men det finns de som har det värre än vad jag har det. Mina tankar går till de som nu kommer tvingas sitta instängda dygnet runt med föräldrar som brukar våld i hemmet