R
Raderad medlem 68338
Jag läste Pubrunda!
En läser vad en vill läsa.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste Pubrunda!
Ja för det vore verkligen likt mig?Jag läste Pubrunda!
Absolut!Ja för det vore verkligen likt mig?
Placeringsråd avklarat Dessutom har jag fått besked om att min chansning på förfrågan om samsittning för nytt tvättarpar har gått hem (Jag förstår att det kan låta obegripligt men i korthet handlar det om att åklagare bestämmer om deras intagen får lov att samsitta med någon annan intagen. I det här fallet behövde jag ett nytt samsittarpar för att sköta tvättstugan och då krävs det dessutom att de intagna ifråga är ansvarsfulla och vet hur en tvättmaskin funkar.)
Har en massa ångest
Ska försöka få bort det genom att städa akvarium
Tvättfrågan var en för mig hittills okänd aspekt! Jag trodde ju omedelbart att det handlade om två intagna som var misstänkta för penningtvätt, men det är nog tyvärr ingen garanti för att de kan hantera en tvättmaskin.
Chips och dip duger en fredagJag ligger i soffan och funderar på om jag verkligen måste äta någon riktig kvällsmat eller om chips med dip är tillräckligt
Jo.Glöm inte den ack så viktiga djupandningen, hoppas du mår bättre snart ❤.
Chips och dip duger en fredag
Det kan ha varit min middag i dag...
Kollar på Hairy bikers och de är i Sverige. Där säger de att "förutom bär och svamp, som alla får plocka, så är detta* skyddat endast till samer" (*typ harsyra). Visste inte att det fanns annat än renskötsel som var exklusivt för samer?