Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis kallelse till ortopeden. 29 december! :( Trodde att jag skulle få bli av med gipset strax efter lucia...
Då är det tolv veckor sedan jag skadade mig och åtta sedan jag opererades.

Obs! Fattar att sjukvården är väldigt belastad just nu och kommer såklart snällt vänta på mitt ”slutdatum”. Ska bara vara lite besviken först. Trodde målet var i sikte.
Gipset? Fick inte du en stövel?

Ehm … O_o
(Reklam på buke)
C8121346-5231-4732-BDD2-AF8922B063D3.jpeg

Trött. Hänger på hotell igen för att skriva.

Just idag vet jag inte om jag skulle tacka ja till timanställning på VFU, liten självförtroende-kris igen.

Träffade iaf ett barn idag. Mitt eget möte blev inställt och sedan fick jag lämna ett oönskat besked, som tur är föredrar personen kontakt via sms.

Resten av kvällen är det TV på schemat 😎

Trött. Hänger på hotell igen för att skriva.

Just idag vet jag inte om jag skulle tacka ja till timanställning på VFU, liten självförtroende-kris igen.

Träffade iaf ett barn idag. Mitt eget möte blev inställt och sedan fick jag lämna ett oönskat besked, som tur är föredrar personen kontakt via sms.

Resten av kvällen är det TV på schemat 😎
Det fixar du ❤️❤️❤️

Gick precis på samma buss som en gammal dejt till mig som jag INTE vill träffa och kom på mig själv med att stå kvar under uppfällt paraply första två stationerna 😅
Jag gick runt i mataffären med paraply en regnig dag i höstas, tyckte folk tittade lite konstig på mig, men inte förrän det blev svårt att lägga varor i korgen (för jag hade båda händerna upptagna) kom jag på att jag fortfarande höll paraplyet över huvudet :rofl: Kunde dock inte skylla på obekvämt möte, vara bara helt vanligt macbeth-disträ...:angel:

Kl.
Har nyss sett dagens avsnitt av adventskalendern, blev glatt överraskad av att se min kompis i den (mamman med barnet som kan bli vad hon vill när hon blir stor). Hon har varit med i en hel del grejer nu på sistone (bl a Drottningarna som jag vet att den del bukefalister sett), så himla kul att hennes karriär börjat ta fart! :bow::banana:

dubbel kl.
Grattis @Asko 🎂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
54 217
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka