Upptäckte nu att vi bara jobbar 37,5 h i veckan och 35 h på sommaren? ALRIGHT I`M OUT nu går jag hem och dricker glögg!
Menar du att du jobbar mycket mer an vad du far betalt for och att det ar dags att klocka ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Upptäckte nu att vi bara jobbar 37,5 h i veckan och 35 h på sommaren? ALRIGHT I`M OUT nu går jag hem och dricker glögg!
Gipset? Fick inte du en stövel?Fick precis kallelse till ortopeden. 29 december! Trodde att jag skulle få bli av med gipset strax efter lucia...
Då är det tolv veckor sedan jag skadade mig och åtta sedan jag opererades.
Obs! Fattar att sjukvården är väldigt belastad just nu och kommer såklart snällt vänta på mitt ”slutdatum”. Ska bara vara lite besviken först. Trodde målet var i sikte.
Gipset? Fick inte du en stövel?
har du börjat belasta? Varit hos arbetsterapin?Jo. Jag tänkte att det var ett slags gips iom att det heter aircast. Men jag är inte så bevandrad i ortopedi.
Tack snällaGrattis @Asko!
Bra jobbat.Visa bifogad fil 61072
Happy birthday to me, happy birthday to me~
Det fixar duTrött. Hänger på hotell igen för att skriva.
Just idag vet jag inte om jag skulle tacka ja till timanställning på VFU, liten självförtroende-kris igen.
Träffade iaf ett barn idag. Mitt eget möte blev inställt och sedan fick jag lämna ett oönskat besked, som tur är föredrar personen kontakt via sms.
Resten av kvällen är det TV på schemat
Jag gick runt i mataffären med paraply en regnig dag i höstas, tyckte folk tittade lite konstig på mig, men inte förrän det blev svårt att lägga varor i korgen (för jag hade båda händerna upptagna) kom jag på att jag fortfarande höll paraplyet över huvudet Kunde dock inte skylla på obekvämt möte, vara bara helt vanligt macbeth-disträ...Gick precis på samma buss som en gammal dejt till mig som jag INTE vill träffa och kom på mig själv med att stå kvar under uppfällt paraply första två stationerna
Kanske borde du flytta till fristående villa.....Kan bara hoppas att mina grannar uppskattar medeltids-progg, fiol, mungiga och kvintstämmor lika mycket som jag
Jag läste Pubrunda!Mätt i magen! Vilket iofs är ganska enkelt att bli nu för tiden snart hundrunda, sen På spåret