Bakar banankaka, såhär hundra år efter alla andra :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så trött på folk. Det dök upp en post på FB, en person hade fått lite råttor i en "levande-fälla". Folk frågade hur hon avlivade. Dränkning blev svaret. En person tyckte att gasa ihjäl dom var ett bra alternativ. Jag valde att upplysa om att det var straffbart då det är djurplågeri och gav två alternativ. I kommentarsfältet längre ner kom ts fram till att gasning nog lät som ett bra alternativ.
Vad fan är det för fel på folk?
Ännu värre är nog att sitta i kundtjänsten hos PostNord, särskilt nu i jultider. De är antagligen inte särskilt bra betalda heller. Arma människor.
Klagomålsansvarig på PostNord ...
Om du inte redan fått bort limresterna prova med olivolja/matolja det har fungerat för mej.Jag försöker plugga, men det svider och är irriterat i huden där det varit plåster. Måste försöka tvätta bort limrester och sen smörja in huden med kortison tror jag.
Det funkade inte. Får göra ett nytt försök imorgon!Om du inte redan fått bort limresterna prova med olivolja/matolja det har fungerat för mej.
Nagellacksremover is the shitDet funkade inte. Får göra ett nytt försök imorgon!
Ja, nagellacksremover är bra till mycket! Fast kanske inte jättebra om det kommer i kontakt med såret. Vet inte hur läkt det är, men har för mig att det inte är så länge sen @Ninnurur opererades.Nagellacksremover is the shit
Plåsterlim bör inte vara på såret utan på sidorna om det.Ja, nagellacksremover är bra till mycket! Fast kanske inte jättebra om det kommer i kontakt med såret. Vet inte hur läkt det är, men har för mig att det inte är så länge sen @Ninnurur opererades.