Nu ska jag strax gå hem. Jag och dottern ska snabba oss till stallet så hon hinner rida innan det är frisörbesök för henne vid 18.45
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Först trodde jag att det var DU som hade varit ute på simtur . Men sedan tänkte jag om.....Såg hen på simtur idag! Bor den runt barnhusbron? Verkar utgå därifrån och göra lite utflykter
Åh! Kungsholmsbävern! Jag träffar hen ofta på hundpromenaderna runt ön eller på väg till jobbet.
Visa bifogad fil 60936
Haha!
Idag kan jag meddela att jag har klivit upp OCH varit och handlat frukost innan kl 12.00!
Ang färgmatchning kan jag meddela att jag matchar handdukarna med tvålpumpen hähä
Varför fångar man i levande fälla om man ändå ska ha ihjäl dom? Är inte dom till för att återutsläppa djuren?Så trött på folk. Det dök upp en post på FB, en person hade fått lite råttor i en "levande-fälla". Folk frågade hur hon avlivade. Dränkning blev svaret. En person tyckte att gasa ihjäl dom var ett bra alternativ. Jag valde att upplysa om att det var straffbart då det är djurplågeri och gav två alternativ. I kommentarsfältet längre ner kom ts fram till att gasning nog lät som ett bra alternativ.
Vad fan är det för fel på folk?
Läste just yrkestiteln "Klagomålsansvarig" och uppdaterade direkt min lista över världens värsta jobb.
Oklart. Men man måste i alla fall ha en rimlig plan innan. Inte "ojdå, det fastnade en råtta, vad ska jag göra av den?"Varför fångar man i levande fälla om man ändå ska ha ihjäl dom? Är inte dom till för att återutsläppa djuren?