Skönt med ledig dag . Eldar och äter frukost .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! @Bison uppmärksammade den ocksåVisa bifogad fil 60978
Vilken fin blus!
Jag är inte fullt inläst på exakt hur det är okej, men det pratades om att koppla en slang från avgassystemet på bilen.. dränka var väl "lättare", bara slänga ner buren i en vattentunna....
Aktiv morgon. Har varit till konstnärshandeln och köpt duk. Därefter tillrett en julig frukost. Skapat en omröstning på insta story om bävern kan vara Justin Bäver känd från orten. Snodde ditt foto @Voeux hoppaokej. Kändes som ett bra mugshot
Nu laddar jag för att dra ner och måla... vaknade 04 inatt efter en konstig dröm och började skissa
Men herregud, så söt!
Vad var det för hårinpackning? Blir nyfikenLångfrukost idag då jag inte ska iväg med ungar någon speciell tid. Ska skjutsa yngsta dottern till hennes farmor sen bara
Dricker kaffe, läser Islandshästen (klubbtidning) och pillar i håret. Provade en annan hårinpackning igår och det blev sååå mjukt så jag kan inte låta bli att känna på det hela tiden Luktar gott också!
Jag har problemet med fet hårbotten och törstiga toppar har funderat på om det beror på att hårbotten torkas ut av schampot och därmed överproducerar, men jag har tvättat håret bara en gång i veckan länge utan att det hjälpt
Jag har problemet med fet hårbotten och törstiga toppar har funderat på om det beror på att hårbotten torkas ut av schampot och därmed överproducerar, men jag har tvättat håret bara en gång i veckan länge utan att det hjälpt
Ja gud, och så blir jag jäkla avis på de som behöver bara tvätta sällan utan att få så fett hårDetta med hårprodukter är jättesvårt tycker jag. En jäkla djungel