Ordinarie klienthandläggare är fortsatt hemma så jag går in på tjänsten på övertid imorgon och på måndag. Skönt att få det beskedet redan nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I det här fallet kan jag hålla med dig. I alla andra fall är jag en väldigt nöjd flata.Haha!
Jag är pansexuell, det är ibland praktiskt
Haha!
Jag är pansexuell, det är ibland praktiskt
Vi hade snö i morse, blev jätteförvånad för det spöregnade minst halva natten (sov dåligt, så hörde det). Är fortfarande lite kvar på tak och så, men på marken är det redan slaskHar fikapaus på jobbet, vilket i dagens läge bara betyder att jag stänger ner dokumentet jag jobbar på och slösurfar på Buke i en kvart medan jag dricker en kopp kaffe Är på ett strålande humör idag, trots allt. Det var frostigt och vackert när jag vaknade i morse (årets första minusgrader för oss!), solen skiner, i eftermiddag säger de att det ska snöa lite och jag insåg efter en titt i kalendern att den där efterlängtade julledigheten endast ligger 11 arbetsdagar bort. Herregud, det är ju jättesnart ju!
Visa bifogad fil 60977
Den här annonsen kommer upp över på bukefalos och jag tänker osökt på @athena_arabians
Speciellt den till vänster. Katt som vill vara med överallt.....
Nu har jag bokat nytt bröllop för enbart närmsta familjen, beställt nya inbjudningskort, köpt presentkort på bokad anläggning till familjemedlemmar i julklapp till övernattningen och skickat ut meddelande till alla på den tidigare gästlistan att festen är inställd. Drog pandemi-kortet även fast anledningen är betydligt mer omfattande än så. Har inte känt mig så avslappnad sen innan vi förlovade oss. Nu kan vi ha en liten ceremoni som vi ville från första början, helt guilt-free dessutom eftersom alla är såååå förstående i dessa tider och skickar tusen hjärtan. Man vågar ju knappt säga det högt, men den här pandemin kanske inte kom helt olägligt för oss ändå.
Nu är budet uppe i 3 st dubbeltrisslotter eller 2 st biobiljetter eller 150 kr i ett presentkortUnafraid skrev:Avvaktar du och får typ fem påminner brukar de bidra med ett gäng trisslotter
Nu har jag bokat nytt bröllop för enbart närmsta familjen, beställt nya inbjudningskort, köpt presentkort på bokad anläggning till familjemedlemmar i julklapp till övernattningen och skickat ut meddelande till alla på den tidigare gästlistan att festen är inställd. Drog pandemi-kortet även fast anledningen är betydligt mer omfattande än så. Har inte känt mig så avslappnad sen innan vi förlovade oss. Nu kan vi ha en liten ceremoni som vi ville från första början, helt guilt-free dessutom eftersom alla är såååå förstående i dessa tider och skickar tusen hjärtan. Man vågar ju knappt säga det högt, men den här pandemin kanske inte kom helt olägligt för oss ändå.
Häng kvar! Jag tror jag fick 200-300 i presentkortNu är budet uppe i 3 st dubbeltrisslotter eller 2 st biobiljetter eller 150 kr i ett presentkort
(För att deltaga i Sifos undersökning "Sverige Nu 2029")
Haha, för 300 kr skulle jag kanske kunna tänka mig att fylla i frågeformuläretHäng kvar! Jag tror jag fick 200-300 i presentkort
04 är MORGON (visserligen tidig sådan), inte natt......Aktiv morgon. Har varit till konstnärshandeln och köpt duk. Därefter tillrett en julig frukost. Skapat en omröstning på insta story om bävern kan vara Justin Bäver känd från orten. Snodde ditt foto @Voeux hoppaokej. Kändes som ett bra mugshot
Nu laddar jag för att dra ner och måla... vaknade 04 inatt efter en konstig dröm och började skissa