Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker slash försöker intala mig själv: Det finns ingen helvetesdag i december som inte går att bota med saffransglögg, right?
Kolla på din vårdcentral, distriktssköterskorna brukar ha små limborttagande "servetter", dem svider inte.Nu finns inte sånt i hushållet, men med tanke på hur irriterad huden är så lär det göra ont. All beröring gör ont.
Välj inte biobiljetter! De flesta biosar är väl stängda tills vidare.Nu är budet uppe i 3 st dubbeltrisslotter eller 2 st biobiljetter eller 150 kr i ett presentkort
(För att deltaga i Sifos undersökning "Sverige Nu 2029")
Jag har också köpt glögg, och pizza. Så kommer jag hem och inser att mysserien Virgin River har släppt nya avsnitt. SÅ NÖJD!
Jag jobbar, och inväntar bonde söker fru kl 20! Lugnt som sjutton på jobbet i dag.
Hur besviken blev du när du insåg att det ju gick igår?
Ja jääädrar vad det tog i i natt! Tror det var snöblandat regn här för det lät betydligt mer än vanligt regn. Och så åskade det lite också... Helt knäppt!Vi hade snö i morse, blev jätteförvånad för det spöregnade minst halva natten (sov dåligt, så hörde det). Är fortfarande lite kvar på tak och så, men på marken är det redan slask
Älskar inte snö, men i December får det gärna komma lite
Det finns ingen helvetesdag i december som inte går att bota med glögg, full stop!Tänker slash försöker intala mig själv: Det finns ingen helvetesdag i december som inte går att bota med saffransglögg, right?
Det kanske är glöggen men jag har en couple crush på Jack och Mel.
Dottern vann två biobiljetter på ridklubben, sista datum på biljetterna än 21/1-21Välj inte biobiljetter! De flesta biosar är väl stängda tills vidare.
Min mormor kollar på Virgin River så jag har liksom förutsatt det är tantsnusk? Kan du bekräfta eller dementera?