Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tryckt på Publicera-knappen...... :eek:O_o:nailbiting: !! Det betyder att min bok inom väldigt kort kommer att finnas tillgänglig för beställning. Jag har gjort några små ändringar från provtrycket, och laddat upp ny fil. Har mardrömmar om att något ska ha blivit tokigt så filen är HELFEL. Hur den skulle kunna vara det, det vet jag inte. Alla mina ocd-tendenser har gått igång. Jag kommer inte att känna mig helt lugn förrän någon har köpt boken och talat om för mig att allt är okej.....
 
Just kommit5 hem från en lång dag. Har satt mig ner för att jobba lite så jag kan inventera i lugn och ro imorgon.

Idag uinhandlades även ett nytt hundtäcke till lilla fröken fryslort. Stora fryslorten har mängder med täcken men den lilla bara ett enkelt regntäcke och ett halvkasst vintertäcke. Men nu så.

Väldigt nöjd hund med ut från affären och hade gosat ned sig rejält i hundburen med täcket på. Hon hade ingen lust att gå ut från värmen :rofl:
 
Kollar på Jul med Ernst! ❤ Förhoppningsvis har jag en egen lägenhet nästa år, då kommer jag go all in Ernst
Jag har fortfarande inte förlåtit Ernst från när jag tittade på hans julprogram för ca nio år sedan och han utlovade ett revolutionerande recept på vegetariska ”kött”bullar, hans revolutionerande recept.... brysselkål rullade i ströbröd O_o :cautious: O_o
Nej, Ernst, inte okej!
 
Suttit framför tvn en stund, först såg jag Drottningarna (om Louise från Nederländerna) sedan tittade jag på 1:a delen av Vargattacken i Kolmården. Nu känner jag att jag måste ta paus och smälta alla intryck från den senare innan jag ser del 2 - jösses amalia :eek::(
Har du läst boken?
 
Fixade
Jag har tryckt på Publicera-knappen...... :eek:O_o:nailbiting: !! Det betyder att min bok inom väldigt kort kommer att finnas tillgänglig för beställning. Jag har gjort några små ändringar från provtrycket, och laddat upp ny fil. Har mardrömmar om att något ska ha blivit tokigt så filen är HELFEL. Hur den skulle kunna vara det, det vet jag inte. Alla mina ocd-tendenser har gått igång. Jag kommer inte att känna mig helt lugn förrän någon har köpt boken och talat om för mig att allt är okej.....
Kul!! Hur funkar det, måste man fortfarande även skicka ett antal pliktexemplar till biblioteken?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 519
· Visningar
42 798
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp