Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och väntar på att vara med på ett digitalt live-event för att få en rabattkod på en klänning Sjukt otaggad, men behöver rabattkoden
Tittar också på ErnstKollar på Jul med Ernst! ❤ Förhoppningsvis har jag en egen lägenhet nästa år, då kommer jag go all in Ernst
Jag har fortfarande inte förlåtit Ernst från när jag tittade på hans julprogram för ca nio år sedan och han utlovade ett revolutionerande recept på vegetariska ”kött”bullar, hans revolutionerande recept.... brysselkål rullade i ströbrödKollar på Jul med Ernst! ❤ Förhoppningsvis har jag en egen lägenhet nästa år, då kommer jag go all in Ernst
Har du läst boken?Suttit framför tvn en stund, först såg jag Drottningarna (om Louise från Nederländerna) sedan tittade jag på 1:a delen av Vargattacken i Kolmården. Nu känner jag att jag måste ta paus och smälta alla intryck från den senare innan jag ser del 2 - jösses amalia
Nej, är den läsvärd?Har du läst boken?
Mycket!!Nej, är den läsvärd?
Kul!! Hur funkar det, måste man fortfarande även skicka ett antal pliktexemplar till biblioteken?Jag har tryckt på Publicera-knappen...... !! Det betyder att min bok inom väldigt kort kommer att finnas tillgänglig för beställning. Jag har gjort några små ändringar från provtrycket, och laddat upp ny fil. Har mardrömmar om att något ska ha blivit tokigt så filen är HELFEL. Hur den skulle kunna vara det, det vet jag inte. Alla mina ocd-tendenser har gått igång. Jag kommer inte att känna mig helt lugn förrän någon har köpt boken och talat om för mig att allt är okej.....
Jag använder mig av Publit, och de skickar nödvändiga pliktexemplar .Fixade
Kul!! Hur funkar det, måste man fortfarande även skicka ett antal pliktexemplar till biblioteken?
Jag har fortfarande inte förlåtit Ernst från när jag tittade på hans julprogram för ca nio år sedan och han utlovade ett revolutionerande recept på vegetariska ”kött”bullar, hans revolutionerande recept.... brysselkål rullade i ströbröd
Nej, Ernst, inte okej!
Haha!Jag har fortfarande inte förlåtit Ernst från när jag tittade på hans julprogram för ca nio år sedan och han utlovade ett revolutionerande recept på vegetariska ”kött”bullar, hans revolutionerande recept.... brysselkål rullade i ströbröd
Nej, Ernst, inte okej!