Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo? Eller en är ovanför och en är nedanför. Är det lappen fram på den ena du menar?


Hur ser ni det? Handdukarna är enfärgade, blir ju likadant på vilken sida det än är? Känner mig jättedum nu, alternativt halvblind :o
Kolla på kanterna så ser du :). Dessutom är upphängninggrejen vänt utåt på ena och sen är det ett märke (som ska vara utåt) som inte syns på den översta eftersom den är vänt åt fel hål, aviga sidan utåt.
 
Kolla på kanterna så ser du :). Dessutom är upphängninggrejen vänt utåt på ena och sen är det ett märke (som ska vara utåt) som inte syns på den översta eftersom den är vänt åt fel hål, aviga sidan utåt.

Det är sånna här småsaker som jag hittar hemma som gör att jag blir extra kär :D Han anstränger sig för att han vet att jag tycker om att ha det prydligt hemma :heart
 
Har pratat med en kompis. Hon bor själv (är inneboende, men har ansvar för sig själv liksom) och hennes familj bor ca 2h bort. De flyttade och hon ville inte byta skola och klass, så hon åker till sin familj varannan vecka när de har distansstudier. Nu ska familjen flytta igen, denna gången 14 timmar bort, så hon kommer inte kunna besöka dem lika ofta :(

Hon är världens snällaste, mest omtänksamma människa och om jag känner henne rätt kommer hon sakna sin familj väldigt mycket även om hon är självständig. Har i alla fall sagt att hon är välkommen till oss någon eftermiddag/helg om hon vill och hoppas att hon inte mår allt för dåligt över att de kommer vara så långt bort <3
 
Vaknade en timme innan väckarklockan och är pigg. Har kollat igenom nyhetsflödet. Så det är väl bara att ge sig upp och starta dagen
 
Hej tråden, hur mår ni? Känns som att jag missat en månad av allas leverne när jag inte följt tråden. Hoppas att alla hänger med osv.
Jag är helt förslappad. Alltså är ju alltid slapp men det har typ spårat ut. Har på riktigt knappt rört mig från soffan senaste veckorna Sover till 12.00 dagligen, min diet har främst bestått av noblesse choklad och vin. Nu måste jag fan ta tag i detta. Införa nån form av rutiner liksom.
Idag har jag dock tagit upp måleriet igen och målat hela eftermiddagen. Men jag måste liksom få rutin på att göra grejer varje dag. Lever annars life på krogen, men det är ju en aning svårt i nuläget så det går ju liksom bort. Jag och en polare brukar ju köra allmänbildande vin-afton på Konstnärsbaren, jag tänkte ta upp dessa nu trots corona (vi har bägge antikroppar och vill gärna stödja krogen).
Du får väl lägga in att skriva på buke varje dag som rutin ;) :D ?
 
Minus tolv ute och vattnet har frusit (!).

Visade sig att dörren till lilla pumprummet (är liksom ett rum där man går in utifrån) hade blåst upp! Så nu är det stängt och en värmefläkt insatt så hoppas vi att det tinar typ nån gång idag och att vi slipper ut och härja med dunkar.

Kul på landet alltid. :D
 
Ny dag och det snöade när vi gick upp i morse! Kommer nog töa bort under dagen alternativ gå över i regn... Men men lite ljusare direkt på morgonen var en glad överraskning. Älskar hur vädret var under helgen, ge tillbaka det tack!

Idag har jag daghunden här och det verkar på honom som att vår hund snart kommer börja löpa :p Får väl se om han orkar fortsätta lägga sig till ro eller om dom får hitta en annan lösning åt honom kommande dagar. Än så länge går det bra iallafall, vår hund blir sur och han har stor respekt för henne 😅

Nu ska jag ta tag i månadsavslutet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 525
· Visningar
43 031
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp