Jo? Eller en är ovanför och en är nedanför. Är det lappen fram på den ena du menar?
Hur ser ni det? Handdukarna är enfärgade, blir ju likadant på vilken sida det än är? Känner mig jättedum nu, alternativt halvblind
Logga fram och flärp bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo? Eller en är ovanför och en är nedanför. Är det lappen fram på den ena du menar?
Hur ser ni det? Handdukarna är enfärgade, blir ju likadant på vilken sida det än är? Känner mig jättedum nu, alternativt halvblind
Kolla på kanterna så ser du . Dessutom är upphängninggrejen vänt utåt på ena och sen är det ett märke (som ska vara utåt) som inte syns på den översta eftersom den är vänt åt fel hål, aviga sidan utåt.Jo? Eller en är ovanför och en är nedanför. Är det lappen fram på den ena du menar?
Kolla på kanterna så ser du . Dessutom är upphängninggrejen vänt utåt på ena och sen är det ett märke (som ska vara utåt) som inte syns på den översta eftersom den är vänt åt fel hål, aviga sidan utåt.
Du får väl lägga in att skriva på buke varje dag som rutin ?Hej tråden, hur mår ni? Känns som att jag missat en månad av allas leverne när jag inte följt tråden. Hoppas att alla hänger med osv.
Jag är helt förslappad. Alltså är ju alltid slapp men det har typ spårat ut. Har på riktigt knappt rört mig från soffan senaste veckorna Sover till 12.00 dagligen, min diet har främst bestått av noblesse choklad och vin. Nu måste jag fan ta tag i detta. Införa nån form av rutiner liksom.
Idag har jag dock tagit upp måleriet igen och målat hela eftermiddagen. Men jag måste liksom få rutin på att göra grejer varje dag. Lever annars life på krogen, men det är ju en aning svårt i nuläget så det går ju liksom bort. Jag och en polare brukar ju köra allmänbildande vin-afton på Konstnärsbaren, jag tänkte ta upp dessa nu trots corona (vi har bägge antikroppar och vill gärna stödja krogen).
Är på väg till ponnypojken som inte är helt 100
Är det utbrändhet? Eller bara tillfälligt?