Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick lite panik eftersom jag trodde att jag blivit förkyld och snuvig. Gick och la mig i soffan lite.
Upptäckte sen att det var näsblod och att ryggläge var inte det bästa jag kunde göra...:wtf: Härlig smak i munnen nu...
Så fort det blir minusgrader ska min näsa protestera!
Men är iaf inte sjuk :up:
 
Känner mig ledsen, ensam o besviken på att jag inte orkar lika mycket. Att det känns som det brunnit i huvudet, jag är segstartad och slö i huvudet. Jag tittar på bilder/filmer när folk rider och är så arg på mig själv att jag sitter där jag sitter. Kämpade rakt in i väggen och missade målet helt.
Ingen bra dag alls.
 
Ligger med Myran på armen och mailar, läser dokument, skickar rapporter mm. Skönt att kunna jobba, ha koll på henne och samtidigt vila lite. Ska strax till hästarna, ställa bort sommardäcken, laga ett råtthål i hönshuset och fortsätta jobba med Myran på armen. :up:
 
Jätteonödigt. Jag använder oftast smör, men det finns faktiskt något recept där jag föredrar margarin istället. I ett fb-inlägg nyligen gick det också så långt att man diskuterade vilket smör som var bäst. Jag är tämligen säker på att de flesta människor inte skulle känna någon som helst skillnad i ett blindtest....
Ojoj :laugh: Jag som inte känner skillnad på smör vs margarin i bakverk har inte ens tänkt så långt.

Tror jag använder typ 50/50, tar det som finns. :D
 
Var besvärlig kund och ringde och efterfrågade min leverans och helt plötsligt ska den vara här om 20min. Tillåt mig tvivla men den är åtminstone på väg! :) Som jag har längtat efter en torktumlare, äntligen kunna tvätta mer än en maskin om dagen! Torkutrymmet är en aning begränsat vintertid. :cautious:
 
Vädret var helt okej så jag gick en lunchpromenad. I övrigt har jag en ganska lugn eftermiddag :)
Fick bekräftat också att jag ska vara klienthandläggare även imorgon. Skönt för då hinner dottern rida imorgon mellan skola/jobb och frisörbesök :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 517
· Visningar
42 723
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp