Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därav jag ska bli chef, har aldrig sagt att jag är en ledareDu anar inte
Chefer går det 13 på dussinet. Men att hitta en Ledare - det är en utmaning...
Rena storvinsterna ju! En gång när jag spelade så vann jag 4 kr.Ligger i sängen och försöker varva ned inför sovdags.
Spelade lite på travet idag och vann hela 205kr (Satsade 5kr på en häst)
Klart bättre än när jag fick 6 rätt på v7 härom veckan (Tack Harry!) och vann hiskeliga 38! kr (satsade 100).
Jag spelar för skojs skull någon gång ibland, och brukar inte direkt kolla på statistiken utan spelar mer på "den hästen känner jag igen namnet på" eller "den kusken brukar vinna."
Dagens vinst var en: Åh den hästen känner jag igen namnet på iallafall.
Du har rest i tiden!Okej varför känns det som att det är julafton?
Inte nu igen!Du har rest i tiden!
Alltså, ditt jobbJösses vad allt händer på samma gång. Ännu ett brandlarm, samt har upptäckt 3 olika brister som behöver åtgärdas, det ska upp Facebook event, ska skriva ut massa kompendier, städa ur kylen (har inte hunnit än), det pågår 4 olika viktiga diskussioner på olika ställen, proppen har gått i entrén, något skåp har gått i baklås och samtidigt ska jag försöka jonglera alla studenter som behöver hjälp och det ringer konstant på telefonen.
Men nu tar jag en 5 minuter paus pga jättetörstig och helt slut. Behöver pusta lite annars lär jag inte hinna med allt på en timme.
Måste du börja idag?Mår skit pga PMS, har redan haft nära en panikattack idag pga det och andra orsaker, råkade slå mitt barn i pannan med bakluckan på bilen och dessutom har jag ont i halsen
Och jag har lovat mig själv att äta hälsosammare
Wow! Vad fint! Och så känns det såklart extra speciellt när den är gjord av någon man kännerVisa bifogad fil 60633
Vårt nya köksbord tillverkad av sambons pappa!