Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Packat inför morgondagens resa 80 mil norrut. Svårt att veta hur mycket garn jag kommer göra av med, så packade ned en massa.
Nu ska bara hamsterns grejer packas. Får se vad han tycker om att åka bil så länge. Men ja, han har ju både sitt hus och sin trädgård med sig så det borde gå bra.

Mamma har åkt för att handla mat och plocka ut medicin åt mig. Så skönt att läkaren äntligen skrivit ut sömnmedicin så jag kan få sova.
 
Ligger i sängen och försöker varva ned inför sovdags.

Spelade lite på travet idag och vann hela 205kr (Satsade 5kr på en häst)
Klart bättre än när jag fick 6 rätt på v7 härom veckan (Tack Harry!) och vann hiskeliga 38! kr (satsade 100). :D

Jag spelar för skojs skull någon gång ibland, och brukar inte direkt kolla på statistiken utan spelar mer på "den hästen känner jag igen namnet på" eller "den kusken brukar vinna." :p
Dagens vinst var en: Åh den hästen känner jag igen namnet på iallafall.
Rena storvinsterna ju! En gång när jag spelade så vann jag 4 kr. :cool:
 
Jösses vad allt händer på samma gång. Ännu ett brandlarm, samt har upptäckt 3 olika brister som behöver åtgärdas, det ska upp Facebook event, ska skriva ut massa kompendier, städa ur kylen (har inte hunnit än), det pågår 4 olika viktiga diskussioner på olika ställen, proppen har gått i entrén, något skåp har gått i baklås och samtidigt ska jag försöka jonglera alla studenter som behöver hjälp och det ringer konstant på telefonen. :eek:
Men nu tar jag en 5 minuter paus pga jättetörstig och helt slut. Behöver pusta lite annars lär jag inte hinna med allt på en timme.
Alltså, ditt jobb
O_o


:laugh:
 
504A363D-17B7-4D53-93A8-97AFA3538B9E.webp

Vårt nya köksbord :love: tillverkad av sambons pappa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 048
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp