Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han är verkligen jätteduktig att snickra Känns roligt att ha lite möbler som är ”personliga”Wow! Vad fint! Och så känns det såklart extra speciellt när den är gjord av någon man känner
NjaeMåste du börja idag?
Brandridåer är djävulens påfund. Iallafall den vi har som är helt felplacerad. Har kostat fastighetsägaren multum i reperationer och är ett stort hatobjekt hos många parter.Aldrig bra när brandridåerna krånglar.
Nu upptäckte jag nyss att servern skrivarna går på är offline. Så jag hinner ändå inte skriva ut kompendierna, så det var ju tur Där försvann ju i alla fall 20 minuters jobb.
Öppnade min andra trocadero, den smakar annorlunda Mindre smak liksom. Kollar på bf-datum och ser att den gick ut 29/10. Nåja, jag blir nog inte sjuk.
*glglglgl*
Det blev ingen uppföljning igår. Men jag började faktiskt plugga, somnade dock snabbt. Lite för snabbt, så snabbt har jag nog aldrig somnat innanOch 3h senare har jag fortfarande inte fått gjort något alls
Varför kan jag inte bara göra det jag ska och sen ha resten av tiden till... vad som helst?
NU ska jag faktiskt sätta fart. Återkommer om 3h igen...