Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa dagar är helt omöjliga. Tydligen ska det vara "allt eller inget".Nu gick inbrottslarmet också Som tur var var det bara IT killen.
Händer mycket i dag, är skitmycket folk på plats dessutom.
Försöker planera söndagens adventsfika på jobbet. Måste ju styra upp så att alla tar med lite olika (Jag ska baka en eller två saker imorgon. Dock är jag inte riktigt säker på vad. Har sisådär 45 adventsaktiga recept att välja på )
Wow.Så illa har jag nog inte haft det på samma dag..än...Jösses vad allt händer på samma gång. Ännu ett brandlarm, samt har upptäckt 3 olika brister som behöver åtgärdas, det ska upp Facebook event, ska skriva ut massa kompendier, städa ur kylen (har inte hunnit än), det pågår 4 olika viktiga diskussioner på olika ställen, proppen har gått i entrén, något skåp har gått i baklås och samtidigt ska jag försöka jonglera alla studenter som behöver hjälp och det ringer konstant på telefonen.
Men nu tar jag en 5 minuter paus pga jättetörstig och helt slut. Behöver pusta lite annars lär jag inte hinna med allt på en timme.
Aldrig bra när brandridåerna krånglar.Wow.Så illa har jag nog inte haft det på samma dag..än...
Varit med om brandlarm som gått till följd att brandridå åkte ner o krångla, ca 200 Pers ska ut (inkl. Försvarsminister o Säpo på plats. "Nejdå, ingen fara. Bara köket som inte öppnade luckor så larmet gick pga ångor. Ingen försöker något, bara korkad kock..." )
Innan dess gick säkringar i annan lokal pga överbelastning pga vissa inte lyssnar o gör som dom som vet säger. Har för mig det var annat små krångel hela den dagen.
Du anar inteÄh, vem som helst kan väl bli chef